Helpbook сигнали: Опасен прелез, сигнал до КЗП

Новите сигнали в платформата на Investor Media Group
20 ное 2018 16:30, Анисия Иванова
2
Helpbook сигнали: Опасен прелез, сигнал до КЗП
Снимка: Helpbook

Започваме днешния обзор на постъпилите сигнали в платформата на Helpbook.info с информация за опасен жп прелез в София. За съжаление страната ни е сред водещите в Европейския съюз с най-много тежки инциденти на прелези.

Според фактите, често са виновни участниците в движението, пресичащи железопътните линии, но в случая съществуват предпоставки за инциденти, поради изброените причини описани в сигнала: 

"С настоящото бихме искали да Ви уведомим, че в София, бул. "Асен Йорданов" №10, на входа на отбивката, която води към Института по заваряване от страната на Института, има необезопаден прелез. Без видимост от страна на МПС-тата и в двете посоки, от които идват трамваите. На трамвайния прелез от няколко месеца липсва огледалото за обратно виждане, което ориентираше водачите на МПС дали наближава трамвай по локалната трамвайна линия. Участъкът между пътното платно на булеварда и локалната трамвайна линия е с високи храсти, което води до липса на видимост и е сериозна предпоставка за възникване на ПТП.

На 2 август тази година, на прелеза стана тежка катастрофа, за щастие без пострадали. Прилагам снимка от Google Street View, от която е видно, че огледало за обратно виждане е имало. Необходимо е огледалото да бъде възстановено и да се премахне растителността около трамвайната линия на поне 50 метра и в двете посоки. Също така, за да се избегнат произшествия между МПС и трамвайте най-добре е да се постави светофарна уредба, тъй като на прелеза движението постоянно се увеличава поради новите производствени предприятия, намиращи се след този прелез", пише в сигнала.

Избрахме да ви запознаем и с друг проблем, отправен към Комисията за защита на потребителите, в който потърпевшия  се оплаква от некоректно отношение от страна на служител в магазин на известен бранд за облекло. В сигнала се твърди, че след направена покупка за не малко средства, клиентът размислил и решил да върне част от направените покупки. За своя изненада получил отговор, че е невъзможно възстановяването на похарчените пари. Получил предложение, което в никакъв случай не го удовлетворявало, след което сезирал КЗП.

Това са само част от получените сигнали през седмицата. Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info.

Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Точно там от автокъщата са си паркирали коли, запречили са едната лента и на практика не можеш да излезеш от прелеза ако срещу тебе идва кола. Паяците вдигат коли от тротоарите, а тези които създават условия за птп не ги пипат.
1
1
 
3
 
! Отговори
Асанко преди 5 години
В огледалото вече се оглежда красавица Айше от Димитър Миленков.