8442-ма шофьори със солени глоби по неравен участък на АМ "Тракия"

Между Чирпан и Стара Загора разрешението не е 140 км/час
4 юли 2020 07:45, Петя Славова
55
8442-ма шофьори със солени глоби по неравен участък на АМ "Тракия"
Снимка: БГНЕС

8442-ма шофьори са глобени за 1 година край Чирпан - Стара Загора. Те са засечени с превишена скорост и са наказани с глоби между 600 и 1500 лева, предава "24 часа".

Шофьорите се движат с разрешени 140 км по магистрала "Тракия". Когато стигнат участъка с вълните, скоростта изведнъж става 90 км и не всички успяват да намалят навреме. Повечето остават в лявата лента на висока скорост, тъй като дясната е в изключително лошо състояние и там могат да се движат с не повече от 40 км. Така е от 2 години, а КАТ е разположил тайни постове край 37-те километра и така са "заловени".

10 години продължава сагата с пътя на вълни между Чирпан и Стара Загора.Според експерти, за ремонта са нужни 60 млн. лв. Те са категорични, че лошият асфалт се дължи на лош проект, несъобразен с влажния терен.

При управлението на Тодор Живков са направени - 177 км. При Жан Виденов и Симеон Сакскобургготски - най-малко - по 32 км, ако не се брои 5-те километра при Пламен Орешарски. При Сергей Станишев е положен 52 км асфалт, при Иван Костов - 91 км, а при Бойко Борисов 346 км.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


55
Още по темата: КАТАПИшофьориглобиАМ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
43
1
 
1
 
! Отговори
Щерю преди 3 години
8442-*** шофьори със солени глоби, а останалите - със захарни глоби...
42
0
 
0
 
! Отговори
Някой глобен преди 3 години
За жалост колкото и да си леем гнева анонимно по статии и публикации нищо няма да се случи и ще си дадем паричките и ще го забравим някога, не може никой да осъди АПИ или който и да било както пише в другите коментари поради близка до акъла причина.. има Али знак? Има.. ок край. За това колеги хич не се ядосвайте плате си с отстъпка докато има време ...
41
0
 
1
 
! Отговори
Булгаристан !! преди 3 години
След като,средна лента не я бива, на всеки знак забраняващ 90 км,трябва да има допълнителен,че тази скорост се отнася за средна лента!! Не може, да сложиш ограничение и на съседната лента,която е в добро състояние,и без никакъв проблем,поема потока,движещ се със 140 км!!При положението 90 км за всички ленти, по скоростната, се движат и камиони,така че за година,и тя ще стане като средна!!Фирмата изпълнител,да я задължат да си изчагърка асфалта, и да си оправи средна лента!!
40
1
 
9
 
! Отговори
Гост преди 3 години
Типично по български.капан за пълнене на касите.Ако не се вземат комисиони от изпълнителите ще е доста по-евтин ремонта.
39
3
 
12
 
! Отговори
Григор Петров преди 3 години
Мисля, че един адвокат Атанас Костов от Пловдив съди АПИ точно за този участък. Делото в момента е във ВАС. Има хора с чест, които не само развиват теории, а съдят държавата! Мисля, че трябва да взимаме пример. Ако 8000 души заведат иск за наложените им глоби, Бойко и сие ще ремонтират участъка Чирпан-Стара Загора. Ако 8000 души наведат главички с глоби над 400лв. на калпак....3-6 милиона ще постъпят в касичата на ГЕРБ на година!
38
0
 
1
 
! Отговори
Шоп преди 3 години
До Янков:Тия дето искали да те бият трябва да бъдат самите те бити и е...и!
37
1
 
4
 
! Отговори
Чужденец преди 3 години
"лошият асфалт се дължи на лош проект, несъобразен с влажния терен" -- демек на българския "професионализъм". С такава работа - такава заплата!
36
6
 
20
 
! Отговори
Край преди 3 години
Участъка Чирпан Стара Загора -40км. се направи при Станишев. Трябва да прави изцяло наново. Десетки милиони са откраднати и трябва да ги дадем наново.В ЗАТВОРА някой?А вас ви глобяват че не щете да се мъкнете там с 90. трайте си. Щеа ви яздят доде си траете.
35
7
 
11
 
! Отговори
Bлк преди 3 години
Сътворено и прието от Тиквата и Плювньо. С активното съдействие на Трейс. Някой да псе сеща за Своге. Същата група е.
34
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Учатъкът е правен при др. Станишев , за протокола де ! Проверете преди да лаете !!!!!!!!!
33
2
 
26
 
! Отговори
Шофьор преди 3 години
В този участък "Тракия" не е магистрала, а нещо по-лошо и от третокласен път! Що в държава живеем, вместо спешно да го оправят, те имат наглостта да глобяват тези, които плащат за винетки за да си чупят колите! Наистина - "видими резултати" от многото самохвалебствия!
32
15
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Магистрала на вълни -видимите резултати на ГЕРБ
31
0
 
19
 
! Отговори
преди 3 години
В тоя участък НЕ искаш да караш в дясната лента и да си тресеш бъбреците.Проблемът е, че като караш в лявата с 90, колкото е ограничението, постоянно те настигат шофьори, които карат със 110-140, и трябва да се местиш в тресящата лента, за да им правиш път. В интерес на истината, повечето сякаш карат със скорост около долната граница на тоя диапазон, а не около горната.Както пише в статията, положението е такова от години, а "магистралата" е магистрала само на хартия.
30
4
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
12 г. тиквите от герб умишлено и нагло провалят тол системата.тираджийските фирми станаха мултимилионери,на гърба на всички българи.още по-лошо е това,че станахме *** на турските и другите азиатски транспортни фирми.по българските магистрали минават над 100000 тира годишно,от които 30 000 БГ,другите са чужди,но безмилостно рушат пътищата ни срещу мизерните 10 лв на тир.В Гърция е от 100 до 300 евра на тир и там магистралите са празни,всички карат през България.
29
23
 
7
 
! Отговори
Смях преди 3 години
Шофьорите се движат с разрешени 140 км по магистрала "Тракия". Когато стигнат участъка с вълните, скоростта изведнъж става 90 км и не всички успяват да намалят навреме. Цели 37 км не успяват да намалят,голем смех, не глоби ами книжките трябва да им вземат, тарикати.
28
4
 
12
 
! Отговори
. преди 3 години
Това се случва с всичките ни магистрали.Експлоатационния срок на натоварена магистрала като нашата е 12 г.,следва основен ремонт.Европа дава пари за строеж на нови,но не и за ремонт на стари пътища.Заради това всички цивилизовани държави са въвели ТОЛ системи,събират пари,поддържат и ремонтират.У нас ТОЛ няма защото тиквата и компания гъчат рушвети от транспортните компании,а пътищата кучета ги яли.В Гърция Виа Егнатия празнаВсички тирове минават без пари през България,село без кучета уви
27
6
 
11
 
! Отговори
Тиква преди 3 години
На какво основание гербисти пак вдигнаха тока?а преди това застраховките и винетки, гербав рекет, навсякъде,Ми сме виновни,трябва да ги вкараме в затвора.
26
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Абе аз карам там с 90 км, другите да си плащат глобите, има знак. Друг е въпросът фирмата колко си е свършила работата. 8442 глобени, като са недоволни да измислят нещо да предизвикат ремонт, тогава и аз ще ги подкрепя. Дотогава спазвам правилата.
25
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Във всеки строеж най-голямото лапане е при земните работи, независимо дали става дума за копаене или насип. За да се уплътни насипа в случая на магистралата е необходимо определен тип валяци да минат ОПРЕДЕЛЕН БРОЙ ПЪТИ отгоре, за което има и технологично време. Вариант 1 - никой не гледа, минаваме 10 пъти вместо 20, а отчитаме пълен брой машиносмени.Вариант 2 - искаме да си свършим работата, но идва Премиерът и казва - на тая дата режа лента. Ама няма технологично време!
24
5
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Този участък явно е проектиран така,че да събира глоби в бюджета на ГЕРБ. На подобно нещо се натъкнах преди месец във Врачанско. В продължение само на един километър имаше три знака за максимална скорост от 80, 60 и 20км. в час и при това без да се извършват ремонти по пътя.След знака за 20км. имаше кола на КАТ. Ясно е, че съвременните коли трудно поддържат скорост от 20км. и това, съчетано с другите знаци оправя бюджета на ГЕРБ ,а наложените глоби "доказват" "голямата" дейност на КАТ.