Търговци ни мамят най-често с грешна информация

КЗП разказва как са заблуждавани клиентите
Обновена: 22 яну 2021 15:20 | 22 яну 2021 15:19, Петя Славова
2
Търговци ни мамят най-често с грешна информация
Снимка: pexels.com

Търговците най-често лъжат потребителите, като крият или дават грешна информация, за да купят стоките им, показва анализ на Комисията за защита на потребителите.

Най-често клиентите биват заблуждавани, че доставката за тях ще бъде за без пари, но при получаването на продуктите са неприятно изненадани. Скритата начислена доставка е най-често при стоки с ниски цени, които иначе потребителите не биха поръчали, предава "Монитор".

Изданието отбелязва, че полски сайтове за техника често използват по-скоро спорни практики, за да привличат родни клиенти. Обявяват по-ниски цени от българските сайтове, но те не са окончателни и по-време на поръчката се добавят допълнителни суми, като поръчка и разплащане с наложен платеж. Отделно фактурирането на стоките е на полски и документите не могат да се ползват пред данъчните служби у нас.

Анализът на КЗП за изминалата година показва, че жалбите за неиздаване на касови бележки намаляват. Все още търговците не информират за алтернативни начини за решаване на спорове.

Един от тях е помирителни комисии към КЗП, като те помагат за изчистване на проблеми търговец-потребител, каза по време на кръгла маса онлайн Христо Трендафилов – директор „Защита на потребителите при продажба от разстояние“ в КЗП.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
Несериозно е преди 3 години
И това ли е работила КЗП през годината? Доста постен "анализ"!
1
2
 
8
 
! Отговори
Затова да фалират преди 3 години
Затова да фалират !!!! Да се хванат на нормална работа в някой фабрика !!! Аман от търговци в "храма" !!!