Tencent и Sony Music сключиха важна сделка

Китайската компания ще дистрибутира каталога на лейбъла в страната
Обновена: 17 дек 2014 21:31 | 17 дек 2014 21:30, Елена Кирилова
2
Tencent и Sony Music сключиха важна сделка
Снимка: архив Ройтерс

Tencent Holdings сключи сделка със Sony Music Entertainment, което подчертава голямата битка между интернет гигантите в Китай в опит за контролиране на потенциално доходоносния пазар на онлайн развлечения в страната, пише Wall Street Journal.

Във вторник китайската интернет компания обяви, че е подписала ексклузивен договор със Sony Corp., който ще ѝ позволи да управлява изключително онлайн дистрибуцията на каталога на Sony Music в Китай. Става дума за разпространението на музиката на звезди като Бионсе и Daft Punk.

Новината се появи на фона на редица други сделки за дистрибуция, които Tencent сключи с Warner Music Group и HBO на Time Warner. Действията на китайската компания показват, че тя се опитва да изгради сериозно портфолио в сферата на забавленията.

За големите интернет компании в Китай като Tencent, нейния конкурент Alibaba Group и търсачката Baidu, забавленията са важен фактор за привличането на повече от 600 млн. интернет потребители от страната. Фирмите се опитват да предлагат повече филми, телевизионни предавания, музика и игри в платформите си, за да задържат и ангажират по-силно своите потребители.

За да продължи напредъка си в състезанието, Tencent се опитва да направи своите предложения по-привлекателни, като сключва сделки за придобиването на ексклузивно съдържание с музикални и филмови компании.

Въпреки че Китай е най-големият в света интернет пазар по брой потребители, компаниите отдавна се сблъскват със сериозни проблеми като пиратството на музика и филми в страната. Това означава, че ситуацията не е особено лесна за световните лидери в сферата на развлеченията като Sony Music.

Дигиталните продажби на лицензирана музика в Китай миналата година достигнаха 82,6 млн. долара, което постави страната на 21-во място в света според Международната федерация на звукозаписната индустрия.

И все пак мениджърите виждат много възможности за бизнес в сферата на онлайн развлеченията в Китай. 

Повече новини за технологии можете да прочетете в Investor.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Още по темата: TencentSony Music Entertainment
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ще го прави и през приложението си QQ international.Вече говорим за Кимерика
1
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ще дистрибутира каталога на лейбъла???Tова на какъв език трябва да е?