Киберпонеделникът губи блясъка си

Въпреки това и сега бе счупен рекорд - от 3 млрд. долара
1 дек 2015 15:00, Бойчо Попов
5
Киберпонеделникът губи блясъка си
Снимка: Ройтерс

 В понеделника след Деня на Благодарността в САЩ американските онлайн търговци очевидно са регистрирали нов рекорд на продажбите. Напливът към специалните предложения е бил толкова голям, че гигантите в сектора Wal-Mart Stores и услугата за мобилни плащания PayPal трябваше дълго време да се борят с проблеми с достъпа до сайтовете си, пише The New York Times. Сайтът на Target пък бе недостъпен за доста голяма част от деня.

Сайтовете на Foot Locker, Groupon и Victoria’s Secret също изпитаха трудности през голяма част от понеделника, показват данни на Catchpoint Systems, компанията за уеб мониторинг. В съобщение от понеделник Target заяви, че очаква в отговор на 15-процентното намаление на цените онлайн да отчете най-големия си обем от сделки.

Киберпонеделникът по принцип е най-силният откъм приходи ден за онлайн търговците. Според различни изчисления те са инкасирали приходи за около 3 млрд. долара.

Компанията за пазарни изследвания Adobe Digital Index пояснява, че реалната сума се е оказала по-висока. До 22 часа (западноамериканско време) приходите отчитаха ръст от 14 на сто спрямо същия период на миналия кибер понеделник през 2014 г.

Въпросът е докога киберпонеделникът ще е толкова силен.

И дългият уикенд, който започна в четвъртък с Деня на благодарността, донесе на онлайн търговците сериозен ръст. През изминалите четири дни приходите са минали сумата от 8 млрд. долара.

След като все повече търговци на дребно стартират своите празнични оферти все по-рано, а потребителите започват също да следят изкъсо разходите си, има голяма вероятност уикендът на Деня на благодарността да продължи да дърпа продажбите далеч от киберпонеделника през следващите години. Това означава, че потребителите, надяващи се да успеят да получат най-добрите предложения за сезона, може да започнат пазаруването още преди да са сервирани пуйката и сосът от червени боровинки, пише в свой анализ Cnet.

“Рано пиле, рано пее", казва Тамара Гафни, анализатор в Adobe principal, в интервю. “Това е една от причините да мислим, че киберпонеделникът няма да продължи да бъде най-големият онлайн ден след няколко години".

Разбира се, онлайн продавачи като Amazon имат голям интерес да съхранят духа на киберпонеделника силен, така че те са склонни да пазят оферти и инвентар специално за този ден. Но тъй като нарастващите тълпи влизат в онлайн магазините и по време на дългата почивка през уикенда, много от изложените за киберпонеделника стоки се изкупуват преди този ден, казва Гафни. Adobe установява, че тази година броят на разпродадените стоки е рекордно висок, като средно 13 от 100 потърсени артикула са били разпродадени - повече от два пъти над нормалния им дял.

Вижте кадри в галерията на Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
2
 
! Отговори
neo5 преди 8 години
Вуте, е па.. така трябва, те това е демокрация. Консумация и само консумация, но пък за сметка на това много слабо социално поведение, всеки гледа себе си и за без пари никой не помага от сърце на другиго. Същите сме и ние от 26 години насам!!!
1
0
 
1
 
! Отговори
Вуте преди 8 години
Сега се очакват гаражните разпродажби.Купуват на поразия,а след това разпродават.