Мъск: Тесла ще приеме отново плащания с биткойн, когато стане по-зелен

Американският производител обяви през февруари, че клиентите могат да плащат в криптовалута
Обновена: 15 юни 2021 07:21 | 14 юни 2021 21:34, Ния Христова
41
Мъск: Тесла ще приеме отново плащания с биткойн, когато стане по-зелен
Снимка: БГНЕС

Илон Мъск, който е главен изпълнителен директор на производителя на електрически автомобили Тесла, заяви, че компанията му ще започне да приема отново плащания с биткойни, когато виртуалната валута стане по-зелена, пише БГНЕС.

Американският производител предизвика фурор през февруари, когато обяви, че клиентите могат да плащат в криптовалута - опция, която стана възможна в края на март.
 
Малко след това обаче Мъск промени решението си, посочвайки, че биткойните вече не се приемат в интерес на опазването на околната среда, съобщи електронното издание „ANews”.
 
"Когато има потвърждение за разумно (~ 50%) използване на чиста енергия от копачите на криптовалута с положителна бъдеща тенденция, „Тесла” ще възобнови транзакциите на биткойни", написа милиардерът в Twitter.
Още по темата
Биткойнът се произвежда от мощни компютри, които трябва да решават уравнения и да консумират огромни количества електроенергия в процеса.
 
Научното списание „Nature” наскоро публикува проучване, което показва, че китайските мини за биткойни, които захранват близо 80 процента от световната търговия с криптовалута и се управляват отчасти от електроцентрали, които работят с въглища и рискуват да застрашат климатичните цели на страната.
 
Мъск реагира в неделя на статия относно негови туитове, които редовно оказват влияние върху стойността на биткойните в една или друга посока, обвинявайки го, че манипулира пазарните цени на криптовалутата в полза на своя бизнес.
 
"Това е неточно", каза той.
 
"Tesla продаде само около 10% от собствеността, за да потвърди, че биткойнът може да бъде ликвидирана лесно, без да се движи пазарът", твърди Мъск.
 
Американският производител на автомобили обяви в началото на февруари, че е инвестирал $ 1,5 милиарда от своите средства в биткойн и оттогава е продал част от тях. 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


41
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
0
 
1
 
! Отговори
Bai Hoi преди 2 години
Abe toq nqma vkus za nishto vijte kakvo predstavlqva jena mu000, teslata e kato praena s tesla i dodelana v Russia)))))))
40
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
"Чекаме още да падне цената преди да я надуем наново"
39
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До до Мъск - Токът от АЕЦ-а и ТЕЦ-а, е дооооста по чист от този от дизела. А тока от газ, който ние, в цялата си мъдрост не произвеждаме, си е супер екологичен.
38
0
 
7
 
! Отговори
до Мъск преди 2 години
Твойта Тесла е толкова зелена колкото и Биткойна, нали и двете се влкючват в мрежата и черпят ток. А токът идва от къде идва? В световен мащаб "зеленият ток" има все още много по-малък дял. Та там някъде си дими ТЕЦа а ти си промотираш "зелените коли". Да не говорим пораженията за околната среда от батериите ти. Единственото зелено са доларите които получаваш като субсидии.
37
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Оффф. Бре нали теслътъ щеше да е по 35к Euro а то пак на някаква космическа цена. ID 3 и ID 4 са по евтини и по удобни.
36
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Биткойне не може да стане "по-зелен" просто защото е базиран на технология и концепция която изисква много ресурси. Няма начин да се промени.
35
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
опитват да си оправят големия балон на дълга като измислят нова игра с виртуална икономика и да точат безкрайни цифри чрез безплатна енергия от слънцето и други. Отчайващо е , но нека робите се опитват още да решат задача без решение. Всичко си идва по местата рано или късно.
34
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не знам каква е тая дива балканска простотия, да се мрази и тъпчи всичко ново. Преди 10 години в тоя форум плхте срещу смартфоните, сега 70% го посещавата през такива.
33
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 32 - Не само ми се привиждат, ами имаме 3 паркирани пред офиса всеки ден. Няма много такива коли в София все опещ, но има поне 200-250. И все пак нормално - то 90% от новите авомобили са служебни Дачия и Сиат - колко нови мередеса има? 500-1000 на година. За 120 годишна компаия - бива!
32
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Бентли и Ферари и Ролс Ройс са много по малко от Тесла защото са много скъпи. А и Тесла е скъпа, тя е на нивото на евтин Голф, даже голф я превъзхожда в много екстир, а струва като Е класса. В София никой не кара Тесла, ако ти се привиждат Тесли в София отиди на лекар. В целия свят електрическите коли са по малко от 1%, а Тесла са само малка част от тях, немските производители продават много повече електрически от Тесла.
31
2
 
11
 
! Отговори
Хахахаха преди 2 години
Илънчо дебне момент, в които биткойн ще се вдигне (или падне) и пише глупости. Все едно той управлява процеса :) Всичко започна с негов туит точно преди китайския бан, които беше реалната причина за спада в цената. Сега се знаеше, че отиваме към 42-44000 и психопата Илън пуска "оптимистичен" туит. Жалък турист в криптото.
30
7
 
5
 
! Отговори
До 28 преди 2 години
Всеки ден по софийските улици виждам по няколко "никой". До преди година бяха екзотика, вече ги подкараха като баничарки. Доста повече са от бентли, ферари, ролс и ламбо примерно, а това са марки на по сто години.
29
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Нямате си ток колкото искате. Нямате ток дори и за 10% от автомобилите ако станат електрически.
28
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
185 хиляди продадени автомобила в световен мащаб са нищо. Никой не купува тесла. Само обещават от 20 години, но никой не ги купува.
27
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
казал е по друг начин, че копачите замърсяват повече от един дизелов въглищарник.
26
2
 
1
 
! Отговори
Реалист преди 2 години
Зa Живкo Кocтaдинoв, кoйтo e oт Вaрнa, вcъщнocт ca ce гoвoрили caмo лoши нeщa .чe e бoлeн и др, зa дa нe гo иcкaт никъдe и дa нe пocтигни нищo в живoтa и дa e злe ! A нe дoбрe в живoтa ! ! ! ! ! ! !Cтaвa въпрoc зa иcтинcки мaнипoлaтoри, кoитo глeдaт кaк дa прицaкaт Живкo oт Вaрнa, тe иcкaт дa нe живee дoбрe тoй ! Жaлкo, нo фaкт ! Кaквa e oпрaвиятa ?Вcъшнocт тoй e пaлaвник !
25
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Дори и батериите да замърсяват малко ... поне няма да изнасяме милиони за нефт на арабите. Имаме си ток, колко искаме. Които за нас е плюс. Както се вижда картера там дори не се крие . Събират се и намалят умишлено добива с цел да плащате 2.50 за литър... тояа е ужасно. Възможно най бързо трябва да минем на ток и да го духааатт рашагитеее и брадитее
24
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До РеалистТака е Теслата прави пари от всичко друго(най-много от федерални субсидии), но не ит каруците й а уж е в автоиндустрията.
23
0
 
7
 
! Отговори
Реалист преди 2 години
Този продава някой друг американски долнокачествен електрокар и прави пари само от кредитите на Грета и от пирамидите биткоин и кучешките и котешките коини.Форд вече продава електрически камион, а неговия кашон къде е?
22
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До а кой купува Тесла? 185 000 автомобила за първтие 4 месеца на годината. А още нямат евтин и достъпен модел. Пуснат ли масови продажби на Model Y и изкарат ли Model 2, ще ударят милион атомобила за годината.