Пилотът Лубиц "прегрял", 6 месеца бил на психиатър

Командирът на полета се опитвал с брадва да разбие вратата на кабината
Обновена: 27 мар 2015 14:14 | 27 мар 2015 09:05,
198
Пилотът Лубиц "прегрял", 6 месеца бил на психиатър
Андреас Лубиц. Снимка: Facebook

Пилотът Андреас Лубиц, смятан за виновник за катастрофата на самолета на авиокомпания "Джърмануингс" общо половин година се е лекувал при психиатър, съобщава в. "Билд", като се позовава на източници от компанията собственик  -"Луфтханза".

Карстен Шпор, изпълнителният директор на "Луфтханза" заяви, че в обучението на Лубиц е имало шестмесечно прекъсване през 2009 г., но не разкри конкретни подробности.

Лубиц е страдал от депресия, пише "Шпигел" и цитира и съученици на 28-годишния мъж, които споделили, че той временно е прекъснал обучението си поради психическо изтощение и преумора - синдромът на "прегарянето" ("burn out") или на депресия.

Германското законодателство обаче не позволява на компанията да получава информация за медицинското досие на пилота.

Като косвено потвърждение за психическите проблеми на Лубиц "Билд" посочва и следното обстоятелство - в неговото досие във федералното управление за гражданска авиация е имало забележка, че се нуждае от "специализирани редовни медицински прегледи".

Такава бележка имало и в лиценза му за пилот, твърди още "Билд". Таблоидът е научил и подробности около случилото се на борда на самолета преди катастрофата. По данни на вестника, след като не успял да влезе в кабината, командирът се опитал да разбие вратата с помощта на брадва.

От "Джърмануингс" са потвърдили, че брадвата действително влиза в спасителното оборудване на самолета, но не уточняват дали е била използвана.

"Ню Йорк таймс" отбелязва, че германските власти и "Луфтханза" са отказали да назоват името на капитана на полета, но британски и испански вестници го идентифицират като Патрик Зондерхаймер.

"Вашингтон пост" поставя въпроса как в бъдеще да се избегнат катастрофи като тази във Френските Алпи в бъдеще и отбелязва, че този случай е породил въпроси за обучението на пилотите и процедурите за сигурността в кабината.

Авиокомпаниите, макар и със закъснение, вече променят правилата си за пилотската кабина на самолета, като някои вече въвеждат изискване в нея винаги да има най-малко двама души, пише по този повод британският в. "Гардиън".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


198
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
140
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
V mnogo ot komentarite po-nadoly pishe 300 dyshi na borda. Ne ,ne sa 300,a 150. Obshtiat broi na vsichki e 150-tochno tolkova sa i zaginalite.
139
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
tova ne snimkata na pilota. tova e chovek, koito prilicha na nego.
138
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Каквото ви кажат че е било тва е.
137
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Пилотите им стачкуват от половин година,намериха начин да им запушат устите
136
1
 
8
 
! Отговори
- преди 9 години
Хора, защо си мислите, че при умишлени действия на пилота, авиопревозвачът няма да плати обезщетения? Превозвачът е отговорен за действията и бездействията на екипажа, които причиняват вреда по време на превоз
135
1
 
2
 
! Отговори
Hristov преди 9 години
До TacticianСтига с тези 300 души, къде пък прочете 300 като този самолет не събира толкова
134
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Жалкото е, че никога няма да разберем цялата истина! Той няма да се върне да каже дали наистина е бил луд, твърде вероятно е да е нечия изкупителна жертва..
133
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Не разбирам кое е толкова невероятното пилота да е бил луд? Ами пълно е с луди навсякъде и пилотите не са изключения!
132
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До TacticianВсичко хубаво, ама моля те обясни ми, защо толкова много си взел присърце тая история???? ОК, жалко за хората, мир на праха им. Обаче стига вече - пиши един коментар и толкова.
131
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
От "Луфтханза" имат да дават обяснения за много неща. Най-малкото на близките на загиналите от десетки държави. Надявам се, че французите /поне те ми се струват що-годе нормални засега/ няма да се задоволят с *** отговори.
130
2
 
5
 
! Отговори
Tactician преди 9 години
Абе момчета, вие не разбирате ли колосалните загуби, които ще понесе компанията, АКО се окаже друг вариант? Били са 300 души на борда, от тях 250 да съдят компанията (семействата им/близките) средно по 2-3 милиона (ще им хора, които ще искат МНОГО повече), знаете ли какви загуби ще понесе компанията само от това? Над половин милиард!Хайде мислете трезво, моля ви се. Пилотът бил виновен - хех, смехори до шия.
129
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Каквато и да е причината, лошо! Или самолетът не е бил в добро състояние, или ко-пилотът е упражнявал професията с психичните си отклонения, документирани и лекувани продължително. Вина имат и близките, и приятелите му, които са знаели за състоянията, в които периодично изпада. Как така от авиокомпанията нямали право да изискват здравните досиета на пилотите? Може да има и други "дълбоко депресирани", готови да излетят всеки момент? С нас на борда?
128
1
 
3
 
! Отговори
Пилот преди 9 години
До КрумВсъщност пилотите на пътнически самолети дори понякога са ПО-ЗЛЕ от шофьори на автобуси. Говоря за здравословно състояние, реакции, воля, бързина на мисълта... и го казвам от ОПИТ.
127
1
 
3
 
! Отговори
Tactician преди 9 години
До мдаПич, ти какво искаш да кажеш, че този пилот наистина е психо? Като са толкова чисти пред съвестта си, защо не изкарат записите на черните кутии на бял свят, а? Загинаха 300 души, нали се сещаш? Освен плоски твърдения с нелепото "бил психо", е абсолютна тъпотия.
126
1
 
5
 
! Отговори
мда преди 9 години
tactician,намери си самолет,каран от пилоти, които не са хора и се качи и се вози там.Колкото и голям професионалист и перфекционист да е един пилот, а те повечето са, пилотите са хора преди всичко, хора с незаменими от машини качества за бърза преценка и взимане на решение, но и хора, които имат нужда от почивка и от добри условия на живот, а всичко това става само с пари. Така че авиокомпаниите да се замислят за заплатите на пилотите и за отношението към пилотите!!!!
125
4
 
4
 
! Отговори
Tactician преди 9 години
А, и само за протокола. Когато една компания прави "големи" превози, сиреч над 200 човека, там се слагат "опитни пилоти с над 10-15 год стаж", тоест не може да сложиш човек на борда с "леко психични отклонения" с 300 души на самолета.Пак казвам, тая работа смърди невероятно много...
124
1
 
5
 
! Отговори
Tactician преди 9 години
Естествено, че пилотът няма никаква вина! И пилотите били хора казвате? Да, така е, НО когато превозваш 300 души на самолета си, нямаш право да си човек. Там трябва да си перфекционист. Става въпрос за животи, нал'тъй?Луфтханза леко инсценираха тоя момент. Само и само да НЕ им паднат акциите и доверието на хората. Айде няма нужда да констатират, че бил "леко психясал". Невероятно ламерско оправдание от техна страна. Жалко за хората, тежко им на тия лапачи от компанията.
123
4
 
7
 
! Отговори
Теодор преди 9 години
Хич не се учудвам,че е бил в депресия. Пилотите не получават заплащането, което реално заслужават.Не получават и отношението, което се дължи на пилот.Е, пожелавам на всички, които не дават нужното заплащане на пилот и отношението , което се дължи на пилот да треперкат като трепетлики от страх всеки път като се качат на самолет.Истината е че авиокомапаниите и туристическите агенции са безскрупулни търгаши и експлоататори.
122
2
 
7
 
! Отговори
Рапунцел преди 9 години
Нали се сещате че доста бързо излезе тая история с пилота. Гледайте дори по Дискавъри показват как са разследвали през годините самолетните катастрофи- с месеци наред се събират частите на самолета, преслушват се черните кутии от няколко експерта, подробен оглед на местото на падане и т.н. Всичко това изисква месеци, а нашите излезнаха със заключението на 3-ия ден. Всичко смърди яко, отделно Стар..не знам си какво е американска и най-вероятно чиф...ска компания на някой от Уол Стриит.
121
3
 
6
 
! Отговори
Рапунцел преди 9 години
Аде аде мола ви са не се връзвайте на скалъпени истории. Луфтханза е компания, която има финансовата възможност, а в случая и належаща необходимост да плати за една такава история иначе ще понесе огромни загуби, а може и да фалира. Най-лесно е да обвини вече починалия пилот, и то този останал в кабината, че е причината за катастрофата. После се пуска другата дезинформация, че едва ли не бил болен за да не опетнят тотално едно невинно семейство оправдавайки всичко с болест. Тва е братко печалбата