10 характеристики на кошмарния служител

Дали няма да се разпознаете? Вижте и преценете!
31 авг 2016 21:21, Теодора Драгоева
11
10 характеристики на кошмарния служител
Снимка: outnow.ch

Някои служители са по-добри, по-работливи и по-кадърни от други и това е нормално, но има и такива, които попадат направо в графа "кошмар за работодателя".

Има служители, които са едновременно некадърни, мързеливи, вечно недоволни и негативно настроени към колеги, шефове и компания.

Ето и 10 характеристики на едни наистина кошмарен служител:

1. Точността не е сред вашите качества
Независимо дали забравяте важни срокове, дали закъснявате за работа и срещи, дали обичате да се разтакавате и да губите ценното време на колегите си, ако го правите - вие едва ли сте много харесвани в офиса.

2. Все се извинявате за нещо
Има една латинска поговорка, която гласи: "Excusatio non petita accusatio manifesta." Грубо тя се превежда като "Който се оправдава, всъщност се обвинява." Не разчитайте с оправдания да накарате другите да ви простят некомпетентността.

3. Задоволявате се с минимума
Ако гледате да полагате минимални усилия в офиса, колкото да избегнете уволнението, то вие определено не сте най-добрия служител на фирмата. Ако шефът ви иска повече от вас, а вие реагирате с раздразнение, явно работната етика ви куца.

4. Обичате да клюкарствате
Не всички клюки са лоши, но все пак ако обичате подлите сплетни зад гърба на шефове и колеги, вие едва ли имате добра репутация в офиса.

Още по темата четете в Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Това сие бюрокрация пише и описва ни му е и работа но ако му стане работа ела гледаи дали не знае тия правешки номера че и отгоре но понеже злобата на на някои краи няма понеже търсила кога бил калпав като ученик е това време мина учениците порастнаха станаха мъже но на някои бебета на 40 цял живот им трябва да го разберат защо така им изнася оня строи ми по оня строи бе за тях шест но не са добре някога да са се интересували знаят една песен плочатае пусната на репиит дами господа
7
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Най-лошият служител е мижитурката-писарушка. Седи си тихичко, имитира работа, мълчи и не дава мнение за нищо/пък и акъл няма за това/, слухти и шушука по ъглите с подобни мижитурки като него. Той никога няма да направи нещо значително в работата си, нищо ново няма да научи, не се радзива и просто си кюта до пенсийка. Една уважаваща себе си фирма не би търпяла тази посредственост, но тези плъхове все някак се промъкват.
6
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Странно е едно кои командва зоопарка в случая ако се замисля може и да е некои които е спонсор на предаването некои богат съученик доста интересно не съм се замислял или по голям кога ли ще го спипам тоя трети
5
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Е виновен никога не си признава грешката що щото полесно е другия да е крив дама не кои кво дроби това сърба и на всичкото отгоре другия пък големия му дава картбланш место да се засрами комплект двоен интересно мие що аз като сбъркам си признавам *** тоя модел поколение не са така чест и морал няма затова рано или късно всичко се връща
4
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
И двулични пред теб едно след теб друго ако има нещо да казваш казваи го директно
3
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
На тоя свят наи мразя две неща лъжливи жени които не си признават своята вина и лъжливи мъже дето им вярват
2
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
"Задоволявате се с минимумаАко гледате да полагате минимални усилия в офиса, колкото да избегнете уволнението"От личният ми опит мога да заявя, че у нас шефа ти обяснява, че пилееш време и се "престараваш" ако се стараеш да си свършиш работата качествено и че трябва да гониш минимума в качеството на услугите, за да си служител-мечта.
1
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Аз пък по цял ден мълча. Достатъчно говоря с клиенти. И в нас мълча с часове.