Ейми Адамс стана лице на "Макс Мара"

Актрисата се снима с маркови чанти и очила
16 юли 2014 14:45,
1
Ейми Адамс стана лице на "Макс Мара"
Снимка: Архив Reuters

Ейми Адамс стана лице на италианската марка "Макс Мара" за колекцията аксесоари, съобщи Контактмюзик.

Снимките за рекламната кампания с актрисата са на фотографа Марио Соренти. На тях тя показва марковите чанти и очила.

Преди Ейми Адамс рекламно лице на "Макс Мара" беше Дженифър Гарнър. Директорът за пиар и комуникации на компанията Джорджо Гидоти каза, че включването на холивудски звезди в рекламните кампании придава на "Макс Мара" "вечен" образ.

"Макс Мара" отчете растеж от 33 процента, след като увеличи инвестициите в аксесоарите, и по-специално в дамските чанти.

Марката е увеличила рекламния си бюджет с 15 процента, за да може кампанията с Ейми Адамс да достигне до държави, "където е важен звездният компонент", като Дубай, Русия, Китай, Португалия.

(БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари