Предизвикателствата на Плейн - Фърги като улична кралица

Проектът е заснет от професионалния обектив на Стивън Клейн
Обновена: 9 дек 2016 07:02 | 8 дек 2016 22:24, Криси Табачка
1
Предизвикателствата на Плейн - Фърги като улична кралица
Снимка: Philipp Plein

Филип Плейн избра Фърги за главно действащо лице в рекламната кампания на модната къща, носеща гръмкото име "Alice in Ghettoland".

Проектът е заснет от професионалния обектив на Стивън Клейн и представя американската хип-хоп звезда в ролята на истинска кралица на улицата.

Фърги си партнира с Матю Тери, а двамата позират на фона на декорите от ревюто на дизайнера за пролет-лято 2017.

Сюрреалистичната атмосфера се влива в улицата благодарение на нощните снимки, в които певицата е пременена като истинска амазонка с висока конска опашка.

Капризният и много цветен свят е изпълнен с къща от бонбони, въртележка, гигантски сладолед и ретро коли и колела.

Колкото до стилистиката, тя определено не излиза извън емблематичните знаци за Филип Плейн – масивни златни огърлици, пищни бродерии по минирокли и гладиаторски сандали.

Мъжките предложения са не по-малко нетрадиционни. Те се характеризират с панталони в богати инкрустации от камъни и костюми, изцяло обсипани в брокат.

Първите кадри от рекламната кампания с Фърги можете да разгледате в галерията на Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още по темата: ФъргиФилип Плейн
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Бля...