IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Общински съветник: Даваме пари на калпак, а нямаме модерен транспорт

Драгомир Иванов: Имаше нулева чуваемост и нулев диалог от синдикатите

"Случи се това, което всички очаквахме. Създаде се проблем от икономическото мнозинство в София, същите си го решиха, когато отидоха и получиха средствата в централата на ГЕРБ", на мнение е Драгомир Иванов, общински съветник от ПП-ДБ. По думите му синдикатите са бързали да пуснат транспорта, защото “това беше активно и синхронизирано мероприятие”.

В предаването "България сутрин" Иванов изтъкна, че кметът не е бил пасивен в преговорите и е имало предвидени по 100 лв. за всеки служител. След това Терзиев е направил предложение от 180 лв. увеличение. И двете предложения са били отказани категорично. Последното предложение е било по 100 лева за всеки служител плюс 100% върху бонуса.

Иванов подчерта, че стачката е станала гражданско неподчинение, а София се е превърнала в заложник.

"Имаше нулева чуваемост и нулев диалог от синдикатите, те въобще не бяха диалогични. Единият от синдикатите е общински съветник и той излиза и застава срещу този общински съвет. Управителите на дружествата не положиха усилия, работниците замразиха целия град", настоя общинският съветник от ПП-ДБ.

Според него увеличението ще плати едва за няколко месеца по-високите заплати на служителите. "Теменужка Петкова каза, че това не е проблем на държавата - субсидирането на градския транспорт. После се направи внушение, че СО има 600 млн. лв. по сметките. Няма излишни средства. Тези 15 млн. лв. не покриват дупката от над 30 млн. лв., която стои. В един момент този бюджет ще се спука", каза още Иванов пред Bulgaria ON AIR.

Иванов отново подчерта тезата на ПП-ДБ, че ГЕРБ не могат да преживеят, че софиянци вече не гласуват за тях.

Иванов смята, че трябва намаляване на административната тежест, свиване на разходите и обединяване на 4-те дружества от градския транспорт в София в едно.  Тези дружества се използват за партийни касички.

По думите на Иванов ватман в метрото получава 4 800 лв. брутна заплата.

600 хил. лв. са загубите на ден от продажбата на превозни документи плюс загуби за субсидиране отказа на дейност. Шест дни София беше под блокада, а същите хора ще си получат парите, изтъкна общинският съветник.

Според Иванов не е целта да даваме пари на калпак, а да имаме модерен градски транспорт.

Гледайте видео с целия разговор.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
България
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата