IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

След поредица от пътни инциденти - защо се появи напрежение сред превозвачите?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

8
Па я да кажем
преди 2 дни
Харесвам 0 Не харесвам 0
ей тия апартаменти и жилища от злато и диаманти ги правят у Бугарско бе, секи седи на златна тоалетна чиния като саудитскио крал, ама тука нема нафта бе, та да държат такива цени, нещо не е уред, най-паче у лакомията та продавачите ще да е...; ама доще време коги кукете не мой се продават, та лакомниците тухли и каманье ке ручат...
отговор Сигнализирай
7
Оня
преди 2 дни
Харесвам 1 Не харесвам 0
Дебат за лихвените проценти по ипотечните кредити между кредитен консултант и брокер - велико. Интересно как не повикаха един кредит специалист в банка да дойде да коментира, а само шушляци, дето паразитирират на гърба на клиентите си.
отговор Сигнализирай
6
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 2 Не харесвам 0
Има много глоби - къде е контрола? Защо глобите не са събрани, а книжката отнета? КАТ трябва да се закрие. Това е цирей от нищоправци и със съмнителна компетентност. Бас хващам, че поне 80% от патрулите на КАТ не познават Закона и Правилника за прилагането му! Само едно са научили - несъобразена скорост! И всичко оправдават с това. И с 10км/ч да се движиш , пак ще ти кажат "движение с несъобразена скорост". Но каквито КАТ-аджиите, такива в министерствата, такива и в НС.
отговор Сигнализирай
5
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 1 Не харесвам 5
От всичко стана ясно че в България не се спазват правилата и според мен това е защото глобите са малки, а в чужбина глобите са много по-големи и затова там не смеят да правят нарушения.
отговор Сигнализирай
4
анонимен
преди 2 дни
Харесвам 5 Не харесвам 1
До: Абе Искам само да допълня, че разхода на енергия за превоз на един и същ товар на едно и също разстояне с автомобилен транспорт е десетки пъти по-голям, отколкото превоза с железопътен транспорт. Къде са големите "зелено-сделкаджи"?
отговор Сигнализирай
3
Алекс
преди 2 дни
Харесвам 9 Не харесвам 0
Всички големи превозвачи,не само въпросния търновски МАГДАК са на абонамент в ДАИ.Плащаш си вноската и съответните камиони не се спират.Не се спазва регламента за почивки и шофьорите са със съзнанието,че могат да си правят,каквото пожелаят.Въпросният търновски селянндур даже налиташе на журналиста от БНТ.
отговор Сигнализирай
2
Абе
преди 2 дни
Харесвам 10 Не харесвам 0
Закривай ги тия транспортни фирми, данъците им не стигат за половината потрошени пътища. Ще ползват бдж товарни превози като едно време. Тогава превозаните товари бяха пет пъти повече ама през жп транспорта и ме рушаха пътищата
отговор Сигнализирай
1
трун
преди 2 дни
Харесвам 10 Не харесвам 1
повече от ясна какви са проблемите българските работници всяка една сфера работят по повече от 8 часа по повече от пет дни само и само за да взимат някаква по-голяма заплата за сметка на повечето часове и повечето дни отделно в България всички фирми привозят повече това за да мога да дават по-ниски цени и по този начин да хващат поръчки за сметка на съсипването на пътищата жертвите по пътищата и бързото разболяване на шофьорите които не издържат на това темпо
отговор Сигнализирай
Новини