Реклама на Центъра за градска мобилност предизвика бурна реакция и критики, че е сексистка.
Идеята, актьорите и реализацията са изцяло на работещите в общинското дружество.
Вие сте на възраст до 26 години и сте от София. Чудите се дали да си купите карта за градския транспорт, насочва рекламата. И за да ви убеди да си купите такава карта, Центърът за градска мобилност създава тази специална реклама.
"За 25 лева и е твоя" - казват на младеж, влязъл в център на градска мобилност. А след това следва уточнението, че става въпрос за картата, а не за служителката зад гишето.
Със собствена идея и без да похарчи една стотинка, Центърът за градска мобилност прави клип, който рекламира карта за градския транспорт. Актьорите са служители на общинската служба.
„Хора, като искате да правите нещо, вземете професионалисти, рекламните агенции не са чак толкова скъпи“, коментира Милко Стоянов, творчески директор в рекламна агенция. “Tази брутално сексистка шега би била смешна във всеки тип комедийно шоу от селски тип, каквито има много в България, но не и все пак за такава организация като тях”, посочва Стоянов.
Рекламата е качена във Фейсбук страницата на Центъра за градска мобилност и даде повод за критични коментари, че рекламата е унизителна.
В отговор от Центъра за градска мобилност се извиниха на всеки, който може да се е почувствал засегнат и обясняват, че целта на видеото е да привлече вниманието към конкретен продукт и не струва нищо на данъкоплатците.
Времето ще покаже колко карти ще продаде рекламата. /бТВ
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.