В платформата на Helpbook.info наш потребител се оплака от евентуално неправомерно таксуване при ползване на метро. Предварително активирал месечно заплащане в картата си за градски транспорт в София, като получил и запазил касовия бон. Осъществил пътуване в двете посоки, след което с изненада установил, че от дебитната му карта са изтеглени допълнително пари от сметката му. „Моля върнете ми парите, за което предварително благодаря. Оставам в очакване на вашия превод“, пише той. https://helpbook.info/signal/view/6073
Друг наш потребител използвал уеб сайт за закупуване и използване на превозни документи за пътуване с обществения градски транспорт и инсталирал приложението. Незнайно защо всяка нощ към 4 часа започват да се правят опити за теглене на пари от сметката му и това продължава дни наред. Изпратил оплакване до поддръжката, но нямало промяна дори след това. https://helpbook.info/signal/view/6108
Получихме и сигнал от една майка: „Подлеза пред ЦУМ до метростанция "Сердика" е недостъпен за бебешки и инвалидни колички. От страната на ЦУМ има асансьор, който почти никога не работи, от страната на хотел Балкан е същото. Но дори и да работят тези асансьори, няма как да се излезе от страната на Булбанк или пред стария магазин Явор. Освен да работят постоянно двата асансьора, има нужда от адекватни рампи - към Булбанк има рампа, която е неизползваема, защото е прекалено стръмна и разстоянието между двете релси не съвпада с повечето модели бебешки колички. Дали е нормално в 2025-та година един от най-ползваните подлези в столицата на страна от ЕС да е недостъпен за бебешки колички и инвалиди?“ https://helpbook.info/signal/view/6107
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.