Проблем със самолет на Ryanair отново блокира пътниците на летище “Васил Левски” в София. По план самолетът е трябвало да излети от Терминал 2 за Бристол в 12:50 часа в сряда. Пътниците са били качени на самолета, без да знаят за проблем със самолета.
Пътник споделя за кошмара, който той и останалите 180 човека са преживели.
"Разочаровани сме от отношението на наземния персонал, който обслужва авиокомпанията. Получаваме известния от APP-а на Ryanair, но те не съответстват с екраните, които показват в момента. Защо няма човек, който да каже - "хора това е истината", това е обидното. В социалните мрежи излезе, че пилотът и стюардесите не дават информация - не е вярно, казаха ни, че една от задните врати на една от пързалките не работи правилно, два пъти инженери идваха", каза Живко, който прекара часове наред блокиран на летището.
Когато самолетът е имал готовност за излитане, вече е изгубил времето, в което е можел да го направи.
Живко разказва още, че наземният персонал е казал, че ще даде повече информация, но са оставили пътуващите без такава за около три часа.
“Единствено момичето, което работи на Гранична полиция ни помогна", разказа Живко. Тя е потърсила съдействие от наземния транспорт на летище "Васил Левски", за да дойде автобус да вземе пътниците от пистата.
Той подчерта, че са били извън зона Шенген и са имали само хладилни витрини със скъпа храна и вода, без възможност за зареждане на телефони.
Вижте повече във видеото на Bulgaria ON AIR.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.