Абонат съм на една телекомуникационна компания от години. И съвестно без закъснения всеки месец си плащам сметките – за домашен, мобилен телефон и интернет. И нямах особени проблеми до момента, в който реших, че трябва да им давам малко повече пари! Като мина на по-скъп план за интернет.
Не че държа да плащам по-скъпо, просто ми се наложи.
И така, на 7 март с бодра стъпка влязох в офиса им, а служителката любезно ми обясни какво трябва да направя – да подам заявление с искане да премина към по-скъпия план.
Тръгнах си с една особена лекота в душата. Оттогава обаче мина повече от месец, а лекотата вече се изпари. Защото до 13 април, 12,30 ч. при едномесечен срок за изпълнение не само че тарифният ми план не е променен, ами и нямам интернет!
Една вечер се прибрах вкъщи, а мониторът тъжно ме извести, че нет просто няма.
И така, какво свърши въпросната компания за месец и 5 дни: по данни от служители на компанията те просто са спрели един мой стар мобилен номер (бях подала заявка и за това), а по мои лични данни интернетът ми... също е спрян.
От началото на април многократно, което означава десетки пъти, бях прехвърляна от служителите от офиси на компанията към колцентъра и обратно.
Миналата събота например служителка от колцентъра ми заяви категорично, че договорът ми по старата тарифа всъщност бил автоматично удължен от 1 април за още една година, тъй като заявлението ми нарушавало едномесечния срок за предизвестие.
И няма никакво значение, че след това пак от служители на Vivacom разбрах, че автоматичното продължаване на договорите „официално“ било отпаднало от 1 април.
При едно от следващите обаждания в колцентъра научих, че при тях имало заявка за моя интернет и щели да предадат (каквото и да означава това).
След не знам още колко позвънявания отидох пак в офис на Vivacom, където, о, чудо, установиха, че интернетът ми е абсолютно и просто спрян.
Така и не разбрах защо нямам интернет, при положение че не съм подавала заявление за това.
И така до последния ми разговор с колцентъра – със служителя Просто Генади!?!
Мъжът обеща, цитирам: да ескалира моя проблем, каквото и според него да означава това, защото ескалирането е всъщност задълбочаване.
Просто Генади упорито отказваше да се представи с име и фамилия и категорично ми обясняваше, че това е политика на компанията. Но щял да ми „ескалира“ проблема.
Всичко, което поисках от Vivacom, е аз, като коректен техен клиент, да получа друга – по-скъпа услуга, вместо по-евтината.
Явно обаче Vivacom няма особено силно желание да ми вземе парите.
След Просто Генади разговарях и с Румяна Якимова от пиар отдела. Тя май не се трогна за имиджа на компанията, но все пак обеща, че ще ми се обади до 12 ч.
И това не стана...
И аз останах без интернет – от Vivacom.
И изобщо нямам представа къде се изгуби искането ми за прехвърляне от един план на друг – в една и съща компания.
И кой е отговорен? Макар че трудно се комуникира с телекомуникационната компания Vivacom, чиито служители освен това се представят само с малки имена, а изискват от клиента си и фамилия, че и ЕГН.
Честно казано, в цялата тази сага останах с усещането, че все едно искам да получа някакъв документ със свръхсекретна държавна тайна, а не интернет.
Аз ще продължа да чакам, пък после може да започна да плащам на друг. Явно на Vivacom пари не им трябват.
*А това са част от корпоративните ценности, публикувани на сайта на Vivacom:
Нашият успех е успехът на нашите клиенти. Предоставяме достъпни и комплексни решения и постигаме най-добрите резултати. Отговорни сме и заставаме зад всяко свое действие или решение.
С професионално обслужване и позитивно отношение ние внасяме цвят и настроение в живота на клиентите ни.
Казваме това, което правим и правим това, което казваме.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
От Евровизия до олимпийски игри - Русия връща съветската традиция за паралелен свят
Съдът може да промени начина, по който Тръмп използва любимото си оръжие за натиск
Можем ли да вярваме на инвестиционните съвети на ChatGPT?
Повишават ли цената на тока вятърните турбини и соларните панели?
Украйна ще има нужда от финансова подкрепа още в началото на 2026 г.
Компаниите в САЩ вече не се колебаят да съкращават служители
Хороскоп за 3 ноември - съвети за всяка зодия
Билкови чайове, доказано понижаващи холестерола
Пиян шофьор помете шест коли в центъра на София
Изборите в РСМ: ВМРО-ДПМНЕ печели 19 общини, включително Скопие
Спортът по телевизията днес, 3 ноември
Мачовете по телевизията днес, 3 ноември
Още един треньор изхвърча от английския Чемпиъншип
Надеждата се върна при Чуковете след обрат
Корто музо! Милан надви 1:0 Рома, Менян спаси дузпа
Национал на Нидерландия направи дете в Бразилия и избяга
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Двама пострадаха в тежка катастрофа в Сливен
Тъжна вест! Внезапно почина шефът на БАБХ
Черно море и Лудогорец не успяха да си вкарат на "Тича"
Силно земетресение уплаши хората в Турция
Палестинци излязоха на протест във Варна
Близки, приятели и общественици изпратиха Иван Тенев
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship