№1 – Дейвид Бекъм. Когато говорим за маркетинг икона във футбола, няма как да не посочим Бекъм. 36-годишната суперзвезда сключи преди години 5-годишен договор с американския Лос Анджелис Галакси, през който ще прибере... 200 милиона долара от спонсори. Е, футболът все пак беше просто игра... Снимка: Getty Images/Guliver Photos
Световният футбол отдавна е доста повече от игра. Договори за играчи, телевизионни права и реклами превърнаха най-популярния спорт в бизнес, който набира популярност в целия свят.
В последните години най-популярните клубове в Европа се пуснаха по течението и не случайно провеждат по-голямата част от подготовката си в Северна Америка или Азия.
Реал Мадрид, Манчестър Юнайтед и Манчестър Сити са в САЩ, Ливърпул прави турне в Малайзия, Челси – в редица азиатски държави...
По този повод американският спортен сайт bleacherreport.com изготви класация на футболистите с най-голямо маркетингово значение в бизнеса, наречен футбол.