“Ароматите на Тръмп са тук. Наричат се “Victory 45-47“, защото са изцяло за победа, сила и успех – за мъже и жени“, промотира новите си артикули президентът Доналд Тръмп в социалната мрежа Truth Social в понеделник вечерта. Президентът на САЩ очевидно не се е задоволил с факта да щампова само тениски и шапки с името си.
“Вземете си бутилка и не забравяйте да вземете и за любимите си хора. Наслаждавайте се, забавлявайте се и продължавайте да печелите!“, се казва още в промото на Тръмп.
Продавайки се на дребно за 249 долара на бутилка и с “емблематична“ и “лимитирана серия“ златна статуетка, ароматите “Victory 47“ са най-новите в линията парфюми на Тръмп, които за първи път бяха пуснати в продажба миналия декември, пише The Independent.
Дамската версия е рекламирана като изразяваща “увереност, красота и неудържима решителност“, докато одеколонът е насочен “за мъже, които ръководят със сила, увереност и цел“.
Все пак в долната част на страницата има предупреждение за отказ от отговорност, което гласи: “Парфюмите на Trump не са проектирани, произведени, разпространявани или продавани от Доналд Джей Тръмп“, а вместо това се произвеждат под лиценз за брандиране.
В него се твърди също, че продавачът, който обещава “почит към наследството на Тръмп, не е политически ангажиран и няма нищо общо с каквато и да е политическа кампания“.
Парфюмите са само една звезда в плеяда от продукти, които Тръмп използва от президентския амвон, за да рекламира, откакто се завърна на власт.
Според Forbes, Тръмп е можел да спечели до 315 милиона долара от новата си криптовалута $TRUMP от пускането ѝ в края на януари, дори когато стойността ѝ се е сринала от 27,72 долара за монета до 8,73 долара.
Последният финансов доклад на Тръмп разкри, че миналата година е спечелил 57 355 532 долара от дела си в енигматичната платформа за криптовалути World Liberty Financial, 2,8 милиона долара от “Trump Watches“, 3 милиона долара от книгата си за “Save America“ и 50 милиона долара от имението си Mar-a-Lago и клуба само за членове.
Критиците на Тръмп в социалните медии не бяха впечатлени от пускането на парфюма в понеделник.
“От крипто измами до съмнителни сделки с недвижими имоти, телефони на Тръмп и одеколон. Той никога не е спирал да използва президентството, за да обогатява себе си и семейството си“, заяви предизборната група Republicans Against Trump в X. “Давай, MAGA. Опитай се да защитиш тази крещяща корупция.“
Журналистът Аарън Рупар го определи като “нови граници на измамите“, докато левият телевизионен водещ Мехди Хасан попита в Х: “Как е законно това?“
"Напомняне, че тогавашният кандидат Джими Картър се отказа от фермата си за фъстъци, защото се опасяваше, че това е конфликт на интереси“, каза консултантът по комуникациите Родерика Апълуейт.
Въпреки че продавачът казва малко за това как всъщност миришат тези парфюми, потребителите на сайта за оценка на парфюми Fragrantica казаха, че мъжката версия има нотки на кардамон, здравец и фужер, с общ дървесен, пикантен и ароматен аромат.
Отзивите не бяха особено благоприятни, въпреки че много от тях изглежда са написани от хора, които не са били клиенти, а просто са видели възможност да се потопят в Тръмп.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.