„Супер ДЗИ“ е името на първия рекламен клип в 3D формат, осъществен в България. Той бе поръчан от застрахователната компания ДЗИ, като част от процеса на нейното ребрандиране. Екипът по заснемането бе на специалистите в телевизионните продукции от Screen Brothers, а криейтивът е на агенция Havas Worldwide Sofia.
Това е първата по рода си продукция, при която се използва единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканския полуостров, специално сглобена по проект на Screen Brothers. В нея се включват едни от най-добрите цифрови кино камери в света - RED Epic-X, разположени под прав ъгъл, снимащи през полупрозрачно огледало, пресъздаващи начинът, по който виждат човешките очи.
Използват се варио обективи Angenieux Optimo DP 3D ready package, които представляват стереоскопични двойки – напълно еднакви механично и оптически. С такъв тип камера са заснети световни хитове като “Подземен Свят 4: Пробуждане“ (Underworld Awakening), „Невероятният Спайдърмен“ (The Amazing Spider-Man), „Прометей“ (Prometheus), „Хобит“ (Hobbit), „Оз: Великият и могъщият“ (Oz: The Great and Powerful) и много други.
Рекламният клип комбинира Великденската кампания на ДЗИ и предложенията на компанията в имущественото застраховане, новата визуална идентичност на дружеството и принадлежността към КВС груп, заедно със СИБАНК. В него участват деца, а мястото на заснемане е столично училище. От агенция Havas Worldwide Sofia коментират, че както при всяка 3D продукция, важно при създаването на сценария на „Супер ДЗИ“ е присъствието на детайли, които да подчертават ефектите на стереоскопичното кино.
Тази особеност е била основното предизвикателството в работата на криейтив отдела, тъй като предложената история трябва едновременно да представя предимствата на продукта, но и да ги визуализира така, че да се предава необходимия 3D ефект.
Над 50 души екип бяха ангажирани в осъществяването на клипа „Супер ДЗИ“. Той бе заснет изцяло за един ден, а постпродукцията отне две седмици. „Разполагахме с малко време за постснимачна обработка на рекламата, но благодарение на висококвалифицираните ни специалисти, успяхме да създадем продукт, който не отстъпва по качество на световните стандарти в производството на такъв тип кино.“, споделя Николай Спасов, собственик на Screen Brothers.
„Заложихме на най-добрия екип - режисьора Валери Милев и оператора Лоренцо Сенаторе, снимал редица холивудски 3D продукции, затова и резултатът е толкова добър.“
За кампанията по ребрандирането си ДЗИ се довериха на медийната агенция Havas Media (бившата Media Planning Group), която предложи най-ефективния медиа микс за подобни 3D проекти. От агенцията заявяват, че задължителен и най-подходящ медиен канал са кино салоните, където се излъчват филмови 3D продукции.
Те предлагат възможност ефектите на стереоскопичното заснемане да се усетят в пълна степен. Допълнително, клипът може да се наблюдава в 3D канала на YouTube посредством анаглифни (цветни 3D) очила, както и на интернет страницата на ДЗИ http://www.dzi.bg/. Като част от медийното планиране са включени и преса, интернет и телевизия, където клипът се излъчва в стандартния 2D формат.
„Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие. Тези измерения – динамика, действие, доверие, са интегрирани в нашите подходи. Ето защо решихме да направим нещо по-различно като заснехме първия стереоскопичен 3D рекламен клип. Това е поредното доказателство за иновативността и модерното мислене в нашата компания и утвърждаването ни като модел за подражание”, коментира Цанко Кръстев, ръководител “Реклама и комуникации” в ДЗИ.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Украйна ще купи 100 изтребителя Rafale - флагмана на френските ВВС
Германският финансов министър призова Китай за достъп до стратегически минерали
AI телевизорите – по-персонализирано развлечение у дома
"Газпром" работи по проектирането на "Силата на Сибир 2"
Въпреки излишъка инвеститорите не очакват ОПЕК+ да спре увеличаването на добива
Пощенска банка инвестира в бъдещето – чрез хората си
Следобедното седене, което убива сърцето ви: Как един прост навик вреди на здравето
Мъж преби служител на "Градска мобилност" заради поставена скоба в Монтана
Пет зодии навлизат в най-щастливите си 30 дни за годината
Световен шампион съсипа Винисиус: Не става за капитан
Нова ера в Ботев Пловдив! Херо подписа за 2 години
Ясни са финалистите за Най-добър футболист на Африка
Джокович строши велик рекорд на Федерер
Дешан: Не очаквах да се мъчим на старта
Огромно име поема България при провал срещу Грузия!
Marilyn Manson е третият хедлайнер на HILLS OF ROCK 2026
Кенгурово цвете – красиво, но и с много претенции
Седмична нумерологична прогноза за 17 – 23 ноември
5 ризи, които никога не излизат от мода
3 бързи рецепти за кексови торти
Любовен хороскоп за 17 – 23 ноември
ЕС прогнозира по-слаб растеж в еврозоната през 2026 г.
Работи се по нова среща между Путин и Тръмп
Мъж почина след токов удар
Снежана Апостолова изпълнява функциите кмет на Варна на 17 ноември
От 20 ноември започва работа „Зелената зона“ във Варна
Какво ще бъде времето във вторник?
Не пропускайте да видите Леонидите тази вечер
SpaceX изстреля сателит за мониторинг на морското равнище: Мисия на НАСА и Европа
Космическа загадка: Звезди се раждат „от нищото“ в изолирана галактика
Най-тъмните места в Слънчевата система и във Вселената
Изненадващ обрат в магнитното поле на Земята
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г.