IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро

Специална техника бе доставена от Германия за снимките

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро

Холандският режисьор Борис Боой (Boris Booij), който е автор на най-новия видеоклип на Armin van Buuren "Heading Up High" (с участието на нашумялата инди рок бандата Kensington), засне новата реклама на Загорка Ретро. Снимките бяха организирани в София от продуцентска компания Filmmaker.

Изборът на талантливия млад режисьор не е случаен. Boris Booij има заснети редица музикални клипове и реклами, включително за марки като Porsche и Nike.

Опитът му напълно отговаря на новата концепция на Загорка Ретро, а именно да пресъздаде никога не излизащото от мода забавление през различните епохи. Автор на криейтив идеята за комбинацията от ретро и модерен начин на забавление, предаден чрез танц, е рекламна агенция Saatchi&Saatchi Bulgaria.

Затова музиката в рекламата е модерен ремикс на емблематичния български евъргрийн „Нашият сигнал“ на Емил Димитров. Автори на новия аранжимент са Емил Димитров-син и Дани Милев, а съвременния прочит на песента е на колоритното хип-хоп дуо Young BB Young.

Оператор на видеото е холандецът Кевин Кимман (Kevin Kimman), специализирал се в заснемането на филмова хореография.

Танците в духа на двете времена - ретро и модерно, са дело на хореографите Ана Пампулова и работещият в Амстердам филипинец Marco Gerris.

Новият клип на Загорка Ретро е първата заснета у нас реклама със супер иновативната система Milo Motion Control, наета от Германия за снимките. Със супер модерната камера робот са снимани филми като „Аватар“, „Джеймс Бонд: Skyfall“, „Шерлок Холмс: Игра на сенки“, „Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще“ и много други.

Загрока Ретро бе пусната на българския пазар миналата година, предлагайки на консуматорите  една от най-големите иновации през последните 10 години в бирената индустрия. Само за една година брандът е успял да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар у нас*. Благодарение на успешния продукт, Загорка Ретро е номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 г.

Кратко видео от снимачния процес на новата рекламата на Загорка Ретро може да видите тук

Само за една година брандът е успял да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар у нас (по данни на AC Nielsen България за 2015)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата