А1 получи сребърно отличие в категорията "Корпоративни комуникации" на престижните награди за постижения в маркетинга и рекламата – Effie. Признанието бе присъдено за комуникационната кампания по ребрандирането на А1 "Само поискай".
През 2018 г., в контекста на силно конкурентен пазар на телекомуникационните услуги, телекомът трябваше да замени най-силният и разпознаваем бранд Мтел със непознатата за българите марка – А1 – без да загуби лидерските си позиции. Още след първите два месеца на кампанията А1 преизпълни предварителните цели, като новият бранд бе успешно наложен в съзнанието на хората. Според национално представително проучване на GFK, проведено през този период, 95% от българите знаят новото име на телекома. Въпреки промяната А1 остава предпочитан избор за потребителите по отношение на мобилните услуги.
А1 се ребрандира през месец май, след като 23 години беше позната на всички като Мтел. Новото име е само част от цялостния процес по промяна на компанията. Основната идея в него е, че А1 се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и прави живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Ребрандирането позволи на компанията да гарантира по-високо качество на своята мрежа, да направи технологиите по-достъпни и лесни, и да осигури лоялно отношение и удобство на клиентите си.
A1 традиционно попада сред призьорите на наградите Effie. В последните три издания на конкурса компанията неизменно е сред финалистите в категория "Услуги", където спечели една сребърна и една бронзова награда.
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Вече почти 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Достигна ли Китай върха на своята мощ в Азия?
Какво предстои за рафинерията и мрежата от бензиностанции на "Лукойл" в Румъния?
Защо съкращенията, подхранвани от AI, ще имат обратен ефект?
Ердоган и Путин има на какво да научат Запада
IPhone Air - маркетингов хит, но провал в продажбите
Потребителите усещат затруднения на бензиностанциите, докато Русия стимулира бума на рафинирането на петрол
Зафиров: Левицата доказва, че трудните решения, а не популизмът, движат държавата напред
Зимна депресия - симптоми и причини
Буря удари Южна Калифорния: Най-малко пет жертви и сериозни щети
Мбапе изхвърча от националния отбор на Франция
Рейна блести, а САЩ смачка и Парагвай
Любимците на Хулио Веласкес в Левски
Картината на бъдещето в Лудогорец изобщо не е розова
Алкарас: Чувствам, че мога да направя всичко на корта
Цветомир Найденов се подигра на национал на България
Седмична таро прогноза за 17 – 23 ноември
Картофено пюре с черен трюфел
Нумерологична прогноза за 16 ноември
Таро карта за 16 ноември, неделя
Дневен хороскоп за 16 ноември, неделя
10 подправки, които да отглеждате във вода
Слънчево време на много места в страната днес
Няколко района във Варна останаха без вода заради аварии
Мачовете по ТВ днес (16 ноември)
Виц на деня - 16 ноември
Времето във Варна на 16 ноември 2025
"Войната" по пътищата е отнела живота на 478 души през 2024 г.
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г.
Телескопът James Webb изготви първия „метеорологичен доклад“ за екзопланета
Да „паднеш“ върху Слънцето: впечатляващият кадър на Андрю Маккарти
Уникална мозаечна игрална дъска на маите е открита в Гватемала
Кометата C/2025 K1 (ATLAS) се разпадна на три части след преминаване край Слънцето
Вселената става по-студена и „безжизнена“