За поредна година "ЧЕЗ Електро България" АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа "таен клиент", за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.
Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bg като канали за комуникация с потребителите.
През 2018 г. на информационната линия на "ЧЕЗ Електро България" АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.
В 77,1 % от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от "ЧЕЗ Електро България" АД услуги, както и да заявят използването им.
Най-често заявяваната услуга по телефона е "проверка на сметка". През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.
Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Брутният вътрешен продукт и производителността на труда ще са на фокус през седмицата
Петролът поскъпва, след като ОПЕК+ потвърди паузата в увеличението на добива*
ЕС към Тръмп: Не може Путин да бъде освободен от отговорност за престъпленията в Украйна
Авангардната технология на Huawei – от прогнозиране на времето до дигитализация на индустрията
Цената на среброто достигна нов рекорден връх
Биткойнът започва декември с пореден спад под 86 хил. долара
Коцев като кмет на Варна: Хората искат промяна и нормална държава
Велев, АИКБ: Бюджетът отива към ескалация на разходите и води към катастрофа
Три зодии ще имат невероятен късмет с финансите през декември
Зимна буря със сняг връхлетя САЩ, пътища се превърнаха в пързалки (ВИДЕО)
И ЦСКА 1948 със силни думи за Любо Пенев
20 години от бижутерския гол на Христо Йовов
Слот обясни защо Салах стана пейка
Нямаше избор: Трансферна цел на Левски отиде на "Герена"
Пуснаха билетите за Берое – Черно море
Лудогорец пуска днес билетите за домакинството на ПАОК
3 нестандартни рецепти за Никулден
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от „Нощна смяна във „Фреди“ 2“
С какво родените през декември са толкова забележителни?
Нумерологична прогноза за 1 декември
Таро карта за 1 декември, понеделник
Дневен хороскоп за 1 декември
Мъж открадна яке за 300 лева от магазин във Варна
Откраднаха кола в центъра на Варна, извършителят е задържан
Хороскоп за 2 декември 2025
От днес има забрана за навлизане на стари автомобили в центъра на София
Слънчево в първия ден на декември
12 ранени в катастрофи през последните 24 часа
Марс изненадва с този факт: Колко време планетата е била годна за живот
Автомобилни застраховки от бъдещето – какво ни очаква на пътя след 2040 г.
Астрономически събития през декември 2025 г.: Геминиди, суперлуние и кометата 3I/ATLAS
3I/ATLAS намалява яркостта си, въпреки факта, че е близо до Земята
Първият полет на Space Rider е отложен за 2028 година
Междузвездната комета 3I/ATLAS продължава да показва рядка прахова антиопашка