За всяка компания най-голямото признание, е доверието на потребителите. За трета поредна година А1 спечели това отличие в категория "Телекомуникации и интернет" в класацията за "Любима марка на българския потребител". В рамките на трите кръга на конкурса общо над 43 000 души дадоха своя глас за своите предпочитани брандове. За А1 са гласували общо 5541 души или 32 процента от всички, включили се в третия финален етап на гласуването, и така компанията зае първото престижно място. Христо Вълков, старши мениджър "Управление на бранда" на А1 България беше удостоен и с наградата „Бранд мениджър на годината“ от организаторите на конкурса.
5G и дигитална солидарност
А1 получи признание в категория "Телекомуникации" на конкурса "Компания на годината". В него кандидатурите бяха оценявани оценена от международно жури.
Наградата беше за цялостния принос на компанията към обществото през 2020 година и старта на първата истинска 5G мрежа в страната, която вече носи името 5G ULTRA. А1 успя да осигури на милиони свои потребители нови начини да работят, учат и да се забавляват от домовете си. В рамките на кампанията за „Дигитална солидарност“ компанията осигури и множество допълнителни бонуси за своите клиенти, с които да се чувстват по-комфортно, докато спазват социална дистанция. Подкрепата за обществото в безпрецедентната пандемична ситуация превърна А1 и в един от най-големите дарители в България, който подпомогна редица лечебни заведения с апаратура и финансови средства. Въпреки предизвикателствата за цялата световна икономика А1 отбеляза забележителни финансови резултати, като първи път премина и психологическата граница от 1 милиард лева приходи.
Успешен бизнес, успешни комуникации
А1 спечели и 3 първи места и общо 6 отличия на PR Приз 2021. Конкурсът оценява постиженията на комуникационната общност в България и се организира от най-старата ПР браншова организация у нас – Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Именно телекомът е сред компаниите, тръгнали си с най-много отличия на церемонията - с три първи места и три втори сред силна конкуренция. В конкурса се състезаваха 84 проекта на 30 вътрешни отдели и ПР агенции в 17 категории. Постиженията на А1 в сферата на корпоративните комуникации бяха оценени най-високо от журито в категориите „Вътрешни комуникации“, „Най-добро използване на социалните мрежи“, както и „Инфлуенсър маркетинг“. Престижните втори места пък са в категориите „Корпоративна социална отговорност“, „Корпоративна комуникационна компания“ и „Комуникация на промените“.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.