19 минути е средното време за пазаруване в Lidl, а 80% свързват клиентското си изживяване в магазините с положителни емоции. Това показват данните от проведено изследване от агенция Pragmatica, сред клиентите на веригата, с цел да се направи реална оценка на времето за пазаруване и на клиентското изживяване в магазините на Lidl.
„Обратната връзка от клиентите е най-важна за нас, затова проведохме и това проучване. То показва, че клиентите ни оценяват най-високо предимствата, които са в резултат на специфичния бизнес модел на Lidl – модел, който стъпва на собствените марки като гарант за високо качество на оптимална цена и прецизна предварителна селекция на продуктите. Всичко това прави пазаруването бързо и лесно за нашите клиенти, а те са доволни, защото така пестят средства и имат повече време за важните неща за тях“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Според проучването всеки втори клиент е на мнение, че се справя по-бързо с пазаруването в Lidl, отколкото в останалите вериги. Като причина за бързото и лесно пазаруване 55% от анкетираните посочват прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. 57% отговарят, че пестят време заради логичната подредба на стоките, характерна за Lidl, а 58% посочват бързото обслужване на касите във веригата.
Друг ключов резултат, който се откроява в проучването, е високата удовлетвореност на клиентите. 61% от клиентите на Lidl определят потребителското си изживяване като безупречно, 73% са напълно удовлетворени, а 80% свързват пазаруването в Lidl с положителни емоции - параметри, които според авторите на проучването, са сред най-трудните за постигане критерии за изграждане лоялност и доверие в марката.
Отново се потвърждава и високата оценка, която клиентите дават на характерното за Lidl предимство - високо качество на оптимална цена. 75% от анкетираните свързват продуктите в Lidl с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата.
Резултатите от проведеното проучване са логично следствие от специфичния бизнес модел на Lidl, който през годините промени начина на пазаруване на българина. Това е и формулата, допринесла за превръщането на смарт дискаунтъра в своеобразен феномен на българския пазар - високо качество на оптимални цени, бързо пазаруване и висока клиентска удовлетвореност.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Броят на свободните работни места в САЩ е достигнал петмесечен връх
Индексът SOFIX отбеляза 17-годишен рекорд
Застрахователните дружества у нас управляват повече от 12,5 млрд. лева в края на септември
България ще работи със Световната банка за подобряване на железопътната инфраструктура
Красимир Ненов: Редкоземните елементи предлагат алтернативно развитие за „Марица - изток“
Технологичните акции оглавяват ръстовете на Wall Street на старта на сесията*
Асен Василев: Повишаването на данъците е отложено само с година
Централна прогноза
Викът на медиците: Безкрайно огорчени сме, влизаме в ЕС с под 1000 евро заплата
Блокадата в Гърция: Пътници трактори, за да не изпуснат полета си в Солун
Жозе Моуриньо отново пуска бисери: Не ме карайте да се смея
Али Юзеир се завърна в стил: Зрелищен нокаут за по-малко от три минути на SENSHI 29
Тенисистка си напомпа гърдите със силикон и се пусна в сайт за възрастни + СНИМКИ
Миньор Перник излиза срещу ЦСКА и Лудогорец
Жестоки наказания за Кокала и Херо
Барса и Реал Мадрид извадиха луд късмет, паднаха им се слабаци
Кога кашлицата трябва да ни притеснява?
Fibank представи традиционния си благотворителен календар в подкрепа на художествената гимнастика
3 витамина, без които женското тяло не може – ето как да разпознаете дефицита
Дневен хороскоп за 10 декември, сряда
Постен хляб „венец“
Най-добрият списък с подаръци за близки и колеги
Одрусаха Черно море и Спартак след мачовете им с Левски и ЦСКА
Програмата на парламента за утре предвижда обсъждане на вота на недоверие
Студено време, но без сняг до края на седмицата
Йотова: Трябва да опазим гражданския мир в страната
Модернизираме железопътната инфраструктура с помощта на Световната банка
Погасяват по давност останалите дни платен годишен отпуск за 2023 г.
Под Гренландия са засечени температурни аномалии
Телескопът XRISM е открил хлор и калий в останките от свръхнова
Нови впечатляващи изображения на 3I/ATLAS: На 19 декември кометата ще приближи Земята
Зелена светкавица над Андите: Фотограф засне рядко атмосферно явление
Високата слънчева активност на 9 и 10 декември може да бъде опасна
Arianespace ще изстреля два спътника за европейската навигационна система Galileo