За първи път от създаването си досега най-продаваната мента у нас "Пещера" лансира изцяло нов продукт: нискоалкохолен микс, готов за пиене. Новите ready to drink напитки са на основата на класическата "Мента Пещера" в два завладяващи вкуса - свеж микс с Fresh Lime и Bitter Soda. 330-милитровите кенчета на „Мента Пещера“ вече са в продажба по магазините, съобщиха от компанията-собственик на марката VP Brands International.
Това е първият продукт в портфолиото й в категорията на нискоалкохолните миксове. Той е създаден с цел да отговори на очакванията на съвременните потребители, които все повече търсят леки и свежи напитки като алтернатива на традиционните високоградусови. Освен това новите кенове разширят ситуациите за консумация на марката извън традиционните - вкъщи и на заведение.
"Миксовете с "Мента Пещера" идват в отговор на по-високите очаквания на потребителите, които търсят по-леки напитки, готови за консумация веднага", посочиха от компанията, създател на ментата VP Brands International. Мента "Пещера" е лидер в своята пазарна категория и се е наложила като предпочитана освежаваща напитка за лятото. VP Brands International е първият български производител на високоалкохолни напитки (ВАН), който създава и налага нискоалкохолен микс, базиран на ментата (Spirits based RTD) у нас.
Всички нискоалкохолни категории имат положителен тренд на растеж през последните няколко години като това се дължи на нагласите и търсенето от страна на Милениум поколението. Потребителите искат да експериментират с нови, по-интересни и освежаващи вкусове, в удобна форма - готови и удобни за консумация веднага. Новите миксове на "Мента Пещера" дават точно това във впечатляваща опаковка със свежа графична идентичност.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.