През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.
На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара - Blue Warrior Whisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „Blue Warrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.
Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
Blue Warrior е създаден по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Redwood Materials стартира работа в нова фабрика за извличане на минерали от батерии
Юлиян Войнов: Еврозоната е трамплин за увеличаване на инвестициите в България
Реакциите на корпоративните отчети доведоха до широки спадове на европейските борси
Nissan очаква светло бъдеще въпреки настоящите финансови затруднения
Стигат ли българските агротехнологии до нивата?
Къде са замразените руски активи?
Посолството на Русия в България: Украйна готви атентат срещу свои граждани и ще ни натопи
След 20 години тъмнина: Историята на Анета от Стара Загора докосна хора с добри сърца
Иван Анчев: Хиляди пенсионери взимат заплати в МВР, време е да дадат път на младите
НА ЖИВО: Ференцварош - Лудогорец 0:0
ПСЖ отново доминира: Ето кой ще е №1 на ФИФА
От Бахрейн с трета поредна оферта към Карлос Насар
Христо Янев взе важно решение за ЦСКА
България го закъса: Съдбовно решение за Карлос Насар
Канте и Коло Муани отново са национали на Франция
Дневен хороскоп за 7 ноември, петък
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Вино за повод: Кои са най-добрите червени вина за подарък?
7 ясни знака, че тялото ви е изтощено
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Задължителни ястия за Архангеловден
Радев удостои посланика на Япония с орден
Зеленски и Желязков проведоха телефонен разговор
11 футболисти са номинирани за "Играч на годината" на ФИФА
Шофьор блъсна две пешеходки в София
Изграждат образователен център по морско обучение във Варна
ОУ „Н. Й Вапцаров“ дублира успеха си в „Бързи и сръчни“ – сезон Есен 2025
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Blue Origin обяви дата за втория полет на ракетата New Glenn
Очевидци твърдят, че зелено на цвят НЛО e прелетяло над Китай
На Земята започнаха силни магнитни бури