Пощенска банка и нейната дългогодишна комуникационна агенция BBDO Group/Proximity Sofia, партньори вече повече от десет години, спечелиха две престижни отличия в юбилейното издание на BAAwards’2025 – конкурсът на Българската асоциация на рекламодателите, който ежегодно отличава най-ярките постижения в маркетинговите комуникации у нас.
На официална церемония, проведена снощи, проектът „Финанси под CTRL“ заслужено грабна златната статуетка в категория „КСО“ в конкурса за комуникационни агенции. Пощенска банка получи и сребърната награда в конкурса за рекламодатели – още едно признание за силното партньорство между финансовата институция и BBDO Group/Proximity Sofia и за тяхната съвместна работа по проекти с реално обществено въздействие.
Кампанията „Финанси под CTRL“ е създадена, за да подпомогне потребителите в динамичния свят на дигиталните разплащания и онлайн средата. Тя предоставя практични съвети и ясни насоки как да защитават личните си данни и средства, как да разпознават онлайн измами и как да изграждат устойчива финансова култура. В ядрото на инициативата стои дигиталната платформа www.finansipodctrl.bg, където информацията е поднесена под формата на интерактивна игра, съчетаваща полезно съдържание, различни видеа, динамични сценарии и геймифицирания подход, който прави обучението лесно, приятно и запомнящо се.
Проектът е реализиран от ПР екипа на Пощенска банка в партньорство с екипа на BBDO Group/Proximity Sofia, които повече от десетилетие стоят зад най-успешните маркетингови и имиджови инициативи на банката.
„Горди сме, че печелим две престижни награди за кампания, която носи реална полза на обществото. Вярваме, че дигитализацията е инвестиция в хората – в тяхната сигурност, удобство и увереност в онлайн средата. За нас е мисия да предоставяме не само иновативни продукти и услуги, но и полезно знание, което помага на потребителите да се ориентират и защитят. „Финанси под CTRL“ е доказателство, че когато бизнесът работи с грижа и визия, промяната е възможна и устойчива“, коментират от Пощенска банка.
„Когато измамите изглеждат като забавление, информираността е въпрос на обществена отговорност. Създадохме „Финанси под CTRL“, за да говорим с младите хора на техния език – без назидание, с хумор, с интерактивност и истински истории. Кампанията не просто информира, тя изгражда поведение, което предпазва. Този проект показва как бизнесът може да бъде двигател на промяна и е пример за силата на стратегическото партньорство между клиент и агенция“, допълват от BBDO Group/Proximity Sofia.
Наградите BAAwards на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) традиционно отличават най-добрите практики и постижения в комуникациите. В юбилейното си десето издание конкурсът събра силни кампании в категориите за рекламодатели, комуникационни агенции и студентски проекти. Кандидатите бяха оценявани от жури, съставено от водещи експерти в маркетинга, рекламата и медиите. Отличените кампании са пример за креативност, етични практики и устойчива стойност за индустрията и обществото.
Повече информация за интерактивната образователна платформа за дигитална финансова грамотност на Пощенска банка може да бъде открита на www.finansipodctrl.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Билетите са в продажба: LEGO и водещи световни експерти се присъединяват към Balkan eCommerce Summit 2026
Емил Шопов, Sunterra RE: България трябва да използва напълно възможностите на батериите за стабилизиране на мрежата
Регистрирана в Малта компания ще изкупи акциите на миноритарите в „Арома“ за 1,85 лв.
Тръмп се закани да спре миграцията в САЩ от „третия свят“
Руските далекобойни дронове започват да преследват украинските самолети и хеликоптери*
За първи път от 64 години Русия не може да изпраща хора в космоса
Как музиката по време на операция намалява стреса
Протест пред НС и блокирано движение в центъра на София
Венецуела към САЩ: Не правете грешката да ни нападате
ЦСКА продава една от големите си звезди за колосална сума
Кризата в Ливърпул: От 7-0-0 до 3-0-12
Левски спря една от звездите си за националния отбор
България отказа домакинство на турнир на ФИФА
Мачовете по телевизията, днес 28 ноември
Защо наградните фондове в ските минаха от франкове в евро? + ВИДЕО
Изключете от менюто си тези 5 здравословни храни, ако сте над 40
5 задължителни ястия за Андреевден
Шоколадов мус с авокадо без захар
Нумерологична прогноза за 28 ноември
Таро карта за 28 ноември, петък
Миро в 360-градусова кръгла сцена – над 7000 души пяха заедно с него
Облачно и дъждовно време на много места в страната днес
Дарители събраха парите за гаранцията на Коцев
Без ток във Варна на 28 ноември 2025
Мачовете по ТВ днес (28 ноември)
Виц на деня - 28 ноември
Времето във Варна на 28 ноември 2025
Магнитна буря на 28 ноември: Каква ще бъде нейната сила
Отбелязаха Деня на благодарността в Космоса: Пуйка и омар на МКС
CAR-T терапията води до ремисия при автоимунни заболявания
Джеф Безос показа лунния апарат Blue Moon MK1 на Blue Origin
Космическият кораб „Союз МС-28“ се скачи с МКС
Европа се връща към ядрената енергия: Планира инвестиции за 205 млрд. евро