Към момента компанията за онлайн игри Zynga е почти изцяло зависима от Facebook, но това е напът да се промени, съобщава businessinsider.com.
Zynga вече има договор с китайския уебгигант Tencent за пускане на специална версия на играта CityVille за азиатската страна. Името на новия продукт е Zynga City, а дебютът му ще е до няколко дни.
Играта е разработена от пекинската централа на Zynga и е вдъхновена от „традиционната и поп културата в Китай”.
Тя ще е достъпна за потребителите на социалната мрежа на Tencent „Pengyou”, която стартира миналата година и вече има над 100 милиона активни потребители.
Очаква се Zynga City да достигне и до Qzone – друга социална мрежа на Tencent, но с над 500 милиона потребители.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.