IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Facebook ще залива с рекламни съобщения

Социалната мрежа планира да премахне филтрирането на новинарския поток

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Разработчиците на Facebook работят по пускането на нефилтриран поток новини, за да може компанията и рекламните партньори да печелят повече пари, пише Wall Street Journal.

Това би означавало, че всички автоматизирани рекламни съобщения от приложенията във Facebook, в повечето случаи игри, анкети и съобщения за харесване на даден продукт (Like-News) повече няма да могат да бъдат скривани.

В момента потребителите на социалната мрежа могат да филтрират новините, за да не бъдат заливани с покани за подаръци във Farmville например и по този начин да пропускат съществените съобщения на приятелите си. Ако се стигне до нефилтриран поток новини, Facebook може по-скоро да си навреди, пише още Wall Street Journal.

Все още социалната мрежа тества промяната, е заявил говорител на Facebook пред бизнес изданието. Тестовите резултати от следващите няколко седмици ще бъдат използвани за подобряване на иновацията.

Twitter и Google+ не предлагат филтри. Там обаче няма социални игри, които да използват по толкова досаден начин социалните мрежи, какъвто е случаят с Facebook.

Според публикацията в Wall Street Journal социалната мрежа ще се опита да насърчи и функцията за харесване. Целта е да се събере повече информация за това какво и къде пазаруват потребителите.
 

Още технологични новини в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата