В последно време за най-голямата социална мрежа в света се говори като за нещо от миналото - преминало своя пик и отиващо към своя залез. Но данни от проучване на специализираната агенция DoubleClick (собственост на Google) показват съвсем друго, пише mashable.com.
Според статистиката от юни и юли Facebook е задминал тавана от 1 млрд. преглеждания на страниците му месечно. Освен това сайтът има приблизително 870 млн. уникални посещения в първия от изследваните месеци и 860 млн. през втория. Което с около 100 млн. повече от регистрираните активни потребители на мрежата.
Всеки посетител на сайта има средно по 1160 преглеждания на страници за юли и около 40 при всяко отделно влизане във Facebook. Времето, прекарвано в социалната мрежа е близо 25 минути на потребител.
За сравнение вторият най-посещаван сайт YouTube е имал 790 млн. уникални посещения през юни. От подреждането на DoubleClick са изключени порно сайтовете, рекламните мрежи, както и определени страници, собственост на Google.