IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Не студът, а жегата е по-опасна за акумулатора


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Хе
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Преди да плюете текста се направете домашното. Има хора които живеят в горещ климат Аризона, Невада. Там акумулаторите трудно изкарват три години. Пействам текст на английски за справка:Some studies suggest that car batteries are even more likely to fail in the heat of the summer than they are in winter. ... A battery that might last ten years at 77 degrees might only last for five years at 92 degrees and if the temperature is increased to 106 then that lifespan drops to two and a half years.
отговор Сигнализирай
9
У
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Така е стремят се -писал съм-5год, толкова ти стига, а Мурзилката е за деца, но сега не е актуално. Алкални акумулатори за коли почти няма. Те са основно за радиоапаратура, авариино и подобни с по-малък товарен ток. Аз ти препоръчвам да отрежеш един по-съвременен киселинен и да го разгледаш, после ми давай акъл. Преди време се занимавах няколко години, ама карай, щом вярваш на реклами, вярвай!
отговор Сигнализирай
8
наблюдаващотдалеч
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
До У Ти ще спечелиш приза, 'Глупост на седмицата" Всеки производител, се стреми да прави най-дълготрайни акумулатори, за да му купуват стоката. Как си мислиш, че се договарят всички производители за "плитки клетки" А това за р00ския акумулатор, си го чел в "***"
отговор Сигнализирай
7
Слушател
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Глупости,ама много големи глупости. Зимата акумулатора на старата ми кола,"падаше",защото карах другата. Като се стопли времето, не пада.
отговор Сигнализирай
6
У
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Няма да коментирам писаното, обаче опитът ни е, че в днешно време ВСИЧКИ акумулатори изкарват гаранцията, даже повечето някъде към 5-6години. После независимо от сезона рязко едната клетка(която подло е направена с по-плитък утаител) става "мъртва" и се купува нов. Дестилирана вода е трудно да се добавя, защото ги лепят, нямат капачки и пр. Това е така нареченото -планирано стареене. Иначе производителят има да чака. Аз съм виждал военно изпълнение, алкален, руски, работил от 1984г до 2007г.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Коя "инженерна" мисъл изръси тази величайша глупост? Електролита се сгъстявал през лятото... Двойкаджии ръсещи простотии!
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Когато работи двигателя,на акумулатора му е много по-горещо от слънцето...нищо,че се зарежда...по тази логика трябваше да ср разпадне...
отговор Сигнализирай
3
Мунчо
преди 3 години
Харесвам 31 Не харесвам 6
Най-опасна е нощта! Сутрин ставаш и го няма!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Дрън ,дрън.УМИРАНЕТО е факт.Това, че се случва зимата, също. Останалото бла бла, има достоверност само в това, че при висока външна температура, се изпарява водата от електролита.Съвременните автомобилни са капсуловани в повечето случай, и въпреки че са взети мерки, част от изпарената вода да кондензира и да се върне обратно, все пак търпят загуба на вода.От това пада нивото на електролита и част от клетката остава на сухо и дава по нисък капацитет и стартов ток. Студа намалява капацитета общо
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Глупости. През годините съм оставял моя на -20 и +40 и не съм имал проблем.
отговор Сигнализирай
Новини