IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Харчат 7,9 млн. лв. да насърчават туризма

Промоция ще се прави на вътрешния и на международния туристически пазар

Харчат 7,9 млн. лв. да насърчават туризма

Изготвеният от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма проект за "Изработка и разпространение на рекламно-информационни материали за промоция на България като туристическа дестинация" е с продължителност три години, обяви зам.-министър Иво Маринов, цитиран от БТА.

При представяне на проекта той посочи, че финансирането му е на стойност близо 7,9 млн. лв. и е основно по оперативна програма (ОП) "Регионално развитие“.

Изработката и разпространението на рекламно-информационните материали целят повишаване на ефективността на националните маркетингови дейности в областта на рекламата на националния туристически продукт, както на вътрешния, така и на международния туристически пазар, отбеляза зам.-министър Маринов.

Той съобщи, че очакванията на министерството са след реализацията на серията от рекламни проекти в областта на туризма, финансирани с европейски средства, да има увеличаване на броя на туристите и да се подобри географското разпределение на туристопотока в страната.

Преди два месеца от МИЕТ съобщиха, че от септември стартира (т.е. вече е започнало) провеждането на имиджова рекламна кампания на България в чужбина  като целогодишна туристическа дестинация с продължителност половин година.

В рамките на кампанията четири клипа се излъчват по телевизионните канали Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel, а също има и онлайн кампании на интернет сайтовете. Целевата аудитория е от Централна Европа, Русия, Скандинавските страни, САЩ и Далечния Изток.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Политика
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата