Кога най-сетне ще дойде краят на клиентските неволи? Това се питаме ние и наши потребители в платформата на Helpbook.info. В сигнали чрез нас до институциите очакваме да се решат поставените проблеми.
В сигнал до КЗП наш потребител подробно описва неприятната случка, която е преживял поръчвайки стоки от голяма търговска верига чрез фирма за доставки. Хранителните продукти били на стойност над 100 лв.:
"Първоначалното посочено време за доставка изтече, добавиха нови 10 мин. да чакам, като ми изпратиха съобщение, че не могат да намерят куриер (!?!?). Минаха още 20 мин. в търсене на куриер, след което ми изпратиха следващо съобщение, в което ми обясняват, че куриерът току-що пристигнал в обекта и предстои да вземе поръчката ми, обаче това се оказа абсолютна лъжа и измама, защото изминаха още 40 мин., през които статусът на поръчката не помръдна, и пишеше, че в момента куриерът взима поръчката, не знам кой куриер взима поръчка в продължение на 40 мин.".
След близо час чакане авторът на сигнала решил да отмени поръчката, като се обадил по телефона на оператор от куриерската фирма. За голяма негова изненада му било отговорено, че това може да стане само чрез онлайн платформата. При поискване отсрещната страна да се представи такова не последвало, а било инсценирано разпадане на връзката.
"В допълнение искам да кажа също, че съм имала случаи, в които доставка от тази компания е пристигала с липсващи продукти, които фигурират в касовата бележка, но по този въпрос не може да се направи нищо, тъй като, ако клиентът не е прегледал детайлно съдържанието на пликовете, които приема от куриера, в момента на самата доставка, то тогава въпросните липси са недоказуеми, но предвид, че винаги поръчвам около 50 артикула за около 100 лв. не е малко вероятно някой от доставчиците да "щипне" едни чери домати например - както ми се случи при една от доставките.".
Друг наш потребител се оплака от безобразно отношение на служител от Български пощи. След зададен от него въпрос служебното лице е започнало да повишава рязко тон, показвайки тотална некомпетентност. Било подадена грешна информация относно пратка, поради което последвали редица проблеми.
"Държанието и тонът й бяха неприемливи и беше споменато и от други клиенти, които я помолиха да спре да крещи на клиенти. Случва се на 23 февруари към 6 и 30. Жената не беше съгласна да изслушва въпроси, не спря да вика по мен и да се защитава, че не е длъжна да знае нищо и няма как да помогне", пише в сигнала.
Получихме писмо с входящ номер от институцията и очакваме компетентно решение по случая.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Тръмп пристигна на срещата на АСЕАН, Тайланд и Камбоджа подписаха примирие
Адриан Николов: В 175 общини на един общински чиновник се падат под 200 жители
Акция на седмицата: „Българска фондова борса“ АД
Европейските съюзници на Украйна подхранват военната икономика на Русия
Кадър на деня за 25 октомври
Германските компании дават на Китай тайни, които може да им излязат скъпо
Момиче на 18 години загина при катастрофа край Троян
Полицията в Лом задържа наркопласьор
Българи произвеждат първия в света кашкавал от 100% магарешко мляко
Смяната на часа влияе на съня, настроението и енергията ни
Три зодии навлизат в период на просперитет от 26 октомври
Почина бившият национал по бокс Салим Салимов
Светльо Петров обяви „лъвчетата“ за евроквалификациите в Словакия
Счупиха пет световни рекорда на Световната купа по плуване
Братовчедът на Гришо завърши осми на Мастърса в Китай
Страхотно! Българка триумфира в Хилтън Хед
Киву посочи причината за провала на Интер срещу Наполи
Цветомир Найденов влезе в сензационна роля
Седмична нумерологична прогноза за 27 октомври – 2 ноември
Мъдър бюджет: 6 съвета как да спестим за празниците отрано
5 храни, които задължително да премахнете при раздразнен стомах
Нумерологична прогноза за 26 октомври
Протеинови барчета с шоколад и фъстъчено масло
Таро карта за 26 октомври, неделя
Красива спирка събира погледите край Варна
Регионалният министър: Завършването на "Хемус", свързваща Варна и София, е основен приоритет
Ето къде няма да има вода във Варна
От 3000 униформени: Българин е полицай на годината в Атланта
Държавата на чиновниците: В 175 общини се падат под 200 жители на един държавен служител
Кървава нощ в Киев: 26 души са ранени, от тях 4 са деца
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Суперземя в съседство може да е най-доброто място за търсене на извънземен живот
Астрофизици са близо до разгадаването на тайната на неутриното