IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бул. "Македония" – зона, свободна от коли! Дали?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Проблемът в София ще се реши с такса център за колите. Искаш да караш в центъра - плащаш 10 лв. на ден. Ако не, си паркираш 30-годишната ръждясала и димяща трошка, хващаш си рейса или метрото и се придвижваш. Опасва се града с бус ленти, слагат се камери и ако пресечеш жълтата линия - 100 лв. глоба. И след месец ще има ред. Стига сме слагали колите пред хората. То не е пушек, то не е бръмчене.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
По принцип пешеходни зони и паркове е добре да има. Защо все повече градинки и междублокови пространства се застрояват? Точно тази отсечка улеснява трафика - тя трябва даостане свободна за движение на превозни средства. "Спаси София" да засадят тази есен дръвчета по градинките и улиците. да започнат от центъра и да карат спираловидно до околносите на София. Само за няколко сезона ще дадат реален принос в спасяването на столицата - особено стратие квартали, където не може да се диша.
отговор Сигнализирай
8
55473
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Като се покрият реките и се оформят паркинги, градът ще се облекчи доста - по-малко зловоние и много повече паркоместа. Нищо няма да спечелим, ако тази зона остане само за пешеходци. Ще се натоварят другите улици, а връзката от Княжевското шосе с "Христо Ботев" и центъра ще бъде ужасно удължена. Това удължаване означава огромно количество изгорели газове - защо?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Поредната субсидирана фондация появила се преди 8-9 месеца
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
На много места в София, трябва да се изградят подземни паркинги, примерно във всяко каре в центъра на София. То имаше такива проекти още преди 1989-та година, но не успяха да ги реализират до 1989-та. Специално за площад Македония може би има смисъл - виждал съм подобни многоетажни паркинги под площад в Париж
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
аз съм в Ав$тралия, и също съм кореняк софянец. Само че тия в статията са пропуснали да споменът че тук в цивилизацията преди да направят сумати пешеходни зони под целия град има ТУНЕЛИ за КОЛИ от по 3 4 6 7 8 км дълги. Май най дългия беше 8км. За метрото не говоря че е развито максимално. Хората са прокопали тунели и за колите под целия град караш с 80-90, отдолу е лабиринт, излизаш в всяка точка за минути. Затова над повърхноста е красиво и няма задръствания!А не щот са спрели колите!
отговор Сигнализирай
4
смотанаци
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Тези са абсолютни шутове, нито един няма правоспособност дори на ландшафтен архитект, а бълват проект след проекта. Най-странното е че са се абонирали във всяка медия и им препечатват некадърните проспекти навсякъде. Май някое синче на партиен лидер се е върнал от Европа и натиска за топъл стол в общината, а?
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 14
Недоучени европерасти. Проблемът на колите не е решен, те мислят за колелетата. Забранете велосипедите и готово.
отговор Сигнализирай
2
на зелено
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Гласувайте за новата партия България на софиянци , другите да ходят в Австралия нали са селяни мърсящи столицата на просветата , ще станат ли шопите вегетарианци и на кого ще *** доматите , ядат крставицата и отгоре малко бяло сиренце в устенцата както казваше бай минко ергена......... ако всеки шоп застене един бежанец тогава .....
отговор Сигнализирай
1
Рамбо
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 13
Какво са тия палячовци??? Дай да спрем колите в целият град а? Да се превозваме с рикши най-добре. Какво им давате трибуна на тия гомовци?
отговор Сигнализирай
Новини