С 50 на сто ще се увеличат минималните цени за реклама на територията на Столичната община след влизане в сила на новата наредба.
Досега в хазната на градския парламент са влизали не повече от 2 млн. лв. като приход от реклама, каза Желю Бойчев, председател на групата на червените.
По думите му София губи около 10-15 млн. лв. годишно от тази дейност.
Така на практика фирмите, които искат да поставят свой билборд в София, ще плащат най-много 315 лв.
Новата наредба забранява слагането на билдбордове в центъра и по големите булеварди в София.
Освен месечна такса рекламиращите фирми ще трябва да плащат и за разрешително за поставяне. Цените варират между 200 и 1000 лв. за различните размери на паната.
С приемането на новата наредба, което ще стане на първото за годината заседание на съветниците в четвъртък, влиза в сила и гратисният период за рекламодателите, сключили договор с общината.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.