IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Сигнали от Helpbook: Русе, София... коли върху тротоарите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Велес
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Хм.... Решението е.... "монтажна пяна" между купето и вратата
отговор Сигнализирай
9
Как е по света
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
По света редицата от места за паркиране по улиците в ограничена преди кръстовищата обикновено с разширение на тротоара, за да не се паркира на забранено място в близост до кръстовищата. В София правят една маркировка, на която не трябва да се спира, но всички спират там, най-вече полицейските коли, колите на градска мобилност и товарните бусове снабдяващи със стоки магазините наоколо.
отговор Сигнализирай
8
ПТС
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Благодаря на Helpbook - малко преди Коледа подадох чрез тях сигнал за не добре осветен подлез в община Оборище, София. През двата работни дни между Коледа и Нова година бяха поставени допълнителни осветителни тела, което реши проблема.Това ме насърчава да продължавам да подавам сигнали за безбройните нередности, бих казала безобразия, в София чрез платформата Helpbook.
отговор Сигнализирай
7
Как е по света
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Някои начини за увеличаване на местата за паркиране, които съм виждал по света.ТротоаритеСтесняване на тротоарите, за да може да се паркира на улицата, вместо на тротоара и онези 80% да се възмущават от това. В България има и очертани места за паркиране на тротоарите, каквито там няма - там местата за паркиране са асфалтирани на нивото на улицата.Зелените площиТам зелените площи са на места, където не може да се паркира, а където може те отдавна са направени на паркоместа.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
В белите държави всяко място, което може да се направи на паркомясто е направено на такова, асфалтирано, обозначено. Само в България, най-вече в София, се намяляват паркоместата със застроването на паркинги или изземването им за други цели, разрешава се ново страоителство, където няма къде да се паркира и се използва по-малко от половината от потенциалът за паркоместа. Колкото и да не вярвате в белите държави, зелените площи, по които в София се паркира, отдавна са ги направили на паркоместа.
отговор Сигнализирай
5
JJ
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Пряко за ''Младост'' мога да говоря колко е *** общината. Да вземем за пример моя район във 2-ра част, където има училище. Преди се паркираше напряко и се блокираше тротоара, а тия ***, наместо да направят тротоар с колци и места за паркиране понеже е широко направо бетонираха тротоар 4 метра и хем изядоха старите 20-30 места, ами и понеже хората нямат къде да паркират изядоха и пътя понеже спират до новия тротоар...Като имаме такива кадърници отгоре няма ссмисъл да се мрънка.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Така става, като се строи и не се мисли къде ще се паркира. Общината защо раздава разрешения за строеж на места, където няма къде да се паркира?
отговор Сигнализирай
3
(-_-)
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
Просто няма къде да спират хората. И понеже общинарите са твърде заети със собствените си крадливи зaдници, тези проблеми ще се разрастват.. Накрая всичко до околомръсното ще стане някаква зона на абонамент.. Това им е идеята.
отговор Сигнализирай
2
sofeto
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
От снимки файда нEма. Само подобни на Сталин, Бай Тошо, Хитлер или Пиночет ще въведaт някакъв ред и законност, евнтуално!
отговор Сигнализирай
1
Сп??нс
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
В Испания 90% от улиците в града са еднопосочни - едното платно е за паркиране, по този начин самите коли ограничат спирането върху тротоара.
отговор Сигнализирай
Новини