IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

От "метро" в "ретро" – мъжете отново са космати

Заради икономическата криза те все по-рядко си купуват гелове и помади

Хю Лори. Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Хю Лори. Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Мъжкарите се завръщат на мода, защото заради икономическата криза господата пренебрегват помадите и маникюра, съобщи "Дейли експрес". Мъжете се отказват от метросексуалния идеал и се насочват към брадатия и грубоват външен вид. Новият мъж е "ретросексуален". Негови олицетворения са актьорите Хю Лори и Зак Галифанакис.

Миналия месец Хю Лори стана лице на серия козметични продукти за мъже на "Л'Ореал". Той призна, че ролята на красавец е нова за него.

Продажбата на продукти за оформяне на косата за мъже миналата година е намаляла с 15% във Великобритания, на ежедневни одеколони – с 10%, а на кремове и лосиони за лице – с почти 2%. Продажбата на самобръсначки и ножчета за бръснене е спаднала със 7%.

"Лъскавият градски тип, който се грижи за външния си вид и не се притеснява да използва козметични продукти за коса и лице, отстъпи на по-естествения, грубоват и брадат ретросексуален мъж – пише сп. "Гроусър". – Фактът, че мъжете под 45 години се бръснат по-малко, може частично да бъде обяснен с трудните времена, в които живеем, но също и с променяща се мода, по-високите цени и рязкото намаляване на промоциите".

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Миш-маш
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата