Добра новина за любителите на бирата бе съобщена от италиански учени. Умерената консумация на разхлаждащата напитка може да намали риска от сърдечносъдови заболявания с до 25%, предаде в. "Дейли телеграф".
Учени от Средиземноморския институт по неврология в Италия са преразгледали над 150 проведени проучвания и установили, че до 750 мл бира на ден за мъжете и до 370 мл за жените може да окаже благоприятно влияние върху сърдечното здраве.
Те също така са открили, че приeмът на тези количества бира не оказва никакъв ефект върху риска от деменция и рак.
"Няма причина да окуражаваме хората, които пият бира с мярка, да я спрат, освен ако не са предразположени към алкохолна зависимост", заявяват учените.
Това изследване се появи едва няколко месеца след като главният здравен инспектор на Великобритания Сали Дейвис издаде препоръки, гласящи, че алкохолният прием на човек трябва да бъде ограничен до количества, равни на 3500 мл бира.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Липсата на яснота около Ормузкия проток заличи оптимизма на Wall Street
Кадър на деня за 11 август
В акции или ETF е по-добре се инвестира?
Бившият председател на Toyota, който дава на света Prius, почина на 93 години
Чикагската борса за метали ще предложи непрекъсната търговия с най-малките фючърси върху сребро
Как зелената трансформация променя пивоварната индустрия у нас?
Как да ускорим възстановяването след тренировка
Сигнали от страната: Надвиснали клони и сухи дървета опасни за хора и имущество
Рецепта за шоколадова торта с лешници без печене
Брад Пит е виждал в самоубийството изход от болката
ЦСКА 1948 отпадна от Европа след драма с "Панатинайкос"
Мачовете по телевизията днес, 12 август
Това не е сън! Левски пише нова Синя приказка
Левски е на крачка от голямата мечта – Шампионската лига!
Веласкес: Без думи съм, това е нещо брутално
Левски си гарантира 9 600 000 евро от наградния фонд на УЕФА
Саръбоюков завоюва исторически медал за България на Евро 2026!
Таро карта за 12 август, сряда - Двойка чаши
Дневен хороскоп за 12 август, сряда
Трапезата за Голяма Богородица
Венера е във Везни: 5 зодии с повече щастие и късмет до 10 септември 2026
Бързо почистване преди пристигането на гости
Ортопедът д-р Росен Георгиев: Когато загубим мускулен тонус, често се появява дискова херния
Как децата говорят за стреса показва потенциален риск за психичното здраве
Планетарната диета влияе благоприятно върху мозъчното здраве и задържа младостта
Псилоцибинът води до ремисия при 40% от пациентите с резистентна депресия
Чаша 100% плодов сок или смути гони депресията
Дехидратация в детска възраст – една от най-големите опасности в летните месеци
Варна отново вдига платната: 26-ата регата „Кор Кароли" превръща Черно море в състезателна арена
Кои шофьорски грешки ни правят спонсори на автомобилните сервизи
МЗХ ще снима земеделските парцели от самолет
Оставиха в ареста рецидивиста, пребил зверски възрастна жена в дома й, за да й открадне телефона
Тревожно: С 1700 е намалял броят на пожарникарите в България само за година
Завърши 27-ия международен турнир по тенис на маса за ветерани във Варна