Започвате нова диета, но ето от какво да се пазите

Вижте начините за постигане на дълготраен ефект
15 мар 2017 21:35, Екип на Tialoto.bg
3
Започвате нова диета, но ето от какво да се пазите
Снимка: архив, Reuters

В началото на по-топлия период от годината ентусиазмът да влезете във форма отново ви завладява. Вероятно отслабването е една от точките в списъка ви с цели за 2017 и вече обмисляте какви радикални мерки да вземете по темата.

Спрете! За да постигнете трайни и ефективни резултати не си и помисляйте за глад или двучасови тренировки 7 дни в седмицата в залата. На пръв поглед логиката ви казва – по-малко калории + повече изгорени калории = бързо отслабване. Това обаче се случва само в краткотраен план.

Ето какво и защо не трябва да правите, за да отслабвате трайно, здравословно и без йо-йо ефект:

1. Отрязвате цяла хранителна група

Ако планирате да се откажете от всички млечни продукти или от въглехидратите в името на загубата на теглото, може да направите голяма грешка.

"Ограниченията може да повишат желанието и глада ви към конкретни храни и не само да увеличат напрежението по време на диетата, а и да ги направят още по-вкусни и желани, след като веднъж ги опитате. Това ги прави по-изкусителни и шансът да се "подхлъзнете“ и в даден момент да им се нахвърлите – по-голям. Освен това всеки вид храна има своите ползи и важни съставки за организма, така че изключването му не е опция“, твърди Адина Пийрсън, квалифициран диетолог в клиника Walla Walla във Вашингтон.

2. Игнорирате пристъпите на глад

Ако сте яли диетична замразена храна, знаете, че гладът се обажда точно след 30 минути. "Ако се опитвате да контролирате глада си според чуждите указания, няма да успеете. Следете собственото си тяло и удовлетворявайте нуждите му. Гладът не трябва да бъде пренебрегван. В противен случай бързо ще се откажете от диетата и режима си. Яжте за удоволствие, а не заради идеята, че сега поглъщате по-малко калории с това ядене“, съветва Пийрсън.

Вижте още начини в Tialoto.bg


3
Още от
Напиши коментар Коментари
3
0
 
2
 
! Отговори
препатил преди 1 година
Просто яжте по малко и се движете повече. Трудно е , но се свиква. Не е необходимо бягане , фитнес и други такива ( глyпоcтu), ходенето е напълно достатъчно и дори препоръчително .
Ако пък и спазвате в някаква степен нещо като хранителен режим - ще влезете във форма за съвсем кратко време .
2
0
 
1
 
! Отговори
до1 преди 1 година
До Анонимен

ако караш на ден с чаша вода - отслабваш с 2 кг. на ден - гарантирано...........за известно време. после те няма !
1
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
единственият начин за отслабване е по малко ядене всяка зима от много ядене въпреки че спортувам напълнявам с 10 кг тоест от 75 ставам на 85 и за има няма 2 месеца си идвам на килограмите отново със следната диета която се базира на малко ядене сутрин турско кафе със сметана на обед една лъжица качествен мед и вечер основното ядене за да заредим акумолатора за следващият ден две варени яица салата и една или две ябълки плюс чаша хубаво вино с малко фъстъчки гаранция за10 кг отслабванеза 2 месец