Бърбън под кожата – татуирай ми Bulleit

Американското уиски Bulleit представи първата си българска творческа колаборация Bulleit Ink Inc.
Препоръчан материал | Обновена: 27 дек 2018 09:49 | 20 дек 2018 16:19,
Бърбън под кожата – татуирай ми Bulleit

Bulleit влезе под кожата на любителите на бърбъна и татуировките с ексклузивно събитие, на което разкри уникален проект, създаден в колаборация с петима столични татуисти.

Дръзкият дух на марката я тласка в търсене на уникални творчески проекти, създадени в колаборация със себеподобни творци из цял свят, а сега и първият такъв проект в България е вече факт. Bulleit разпозна своите колаборатори в лицето, таланта и сърцето на Снежина Попова (Snowflake Mcbeeracle), Богдан Бояджиев (apnea_b2), Селейдин Хасанов (seleidin_hasanov), Виктория Котева (Victoria Koteva) и Биляна Мавродиева (bibilyanatattoo). Петима изключително талантливи татуисти и творци, които бяха поканени да развинтят своето въображение и умения и да се превърнат в мастилото под кожата на Bulleit Ink Inc.

Всеки от тях получи парче изкуствена кожа, което да татуира със своята творческа идея и да вдъхне живот на нещо истинско. Богдан "избоде" дракон в японски стил, на Селейдин дължим волния жребец в паното, а шеметните момичета от Cat Shot Tattoo Shop CSTS Снежи, Вики и Биби си поделиха останалите два сегмента - балоните и двете котки. Историята на общата им творба разказахме и показахме на 10-ти декември в бар Петък в компанията на творци, приятели и фенове на марката.

Гостите на събитието опитаха от духа на Bulleit със специални коктейли, приготвени от едни от най-добрите бармани в България, безпощадно вкусни бургери от Street Chefs и жестока музикална селекция. Нещото, за което всички бяха дошли, разбира се, бе татуираното пано от кожа, посрещнато с шумни аплодисменти. След разкриването на уникалните дизайни, създадени от петимата творци, гостите имаха възможността да си отпечатат на място плакати с тяхната творба и да спечелят награди от Bulleit, сред които кожени чанти от Mental Syndicate и елфически помади за брада от Barbershop.

Проектът спечели вниманието на tattoo обществото и мнозина татуисти изявиха желанието си да си партнират с марката в бъдеще. Едно е ясно - това е само началото на Frontier проектите на Bulleit в България и нямаме търпение за следващите.

За Bulleit:
През 1987 г. Том Булет основава Bulleit Distilling Company и възражда 150-годишната рецепта за бърбън, предавана в семейството от поколение на поколение. Bulleit Rye - уиски с изключително високо съдържание на ръж, е добавено към портфолиото през 2011 г. и е посрещнато от много добри отзиви, а третата вариация на марката Bulleit 10-Year-Old е представена през 2013 г. Уискитата на Bulleit използват по-голям процент ръж, което им придава характерния наситен и ароматен вкус. Bulleit се нарежда сред най-бързорастящите уискита в Америка, което Том отдава най-вече на лични препоръки.

За повече информация, посетете профила на марката в социалните мрежи: Instagram, Facebook, YouTube.

Имиджова публикация

Още от
Спонсорирано съдържание