15 стъпки за лесно заспиване

Свалете си приложение за добър сън
19 юни 2019 19:54, Михаела Лазарова
2
15 стъпки за лесно заспиване
Снимка: istock

Лежането в леглото часове наред без да можете да заспите, въпреки че ви се спи, е най-тягостното нещо на света. Много хора имат проблеми със заспиването, които разбиват целия им по-нататъшен нощен сън. Това създава не само проблеми със ставането на сутринта, но и куп здравословни проблеми. Съществуват няколко начина за подобряване на заспиването, които могат да ускорят процеса. Ето какво трябва да свикнете да правите всеки ден.

1. Установете рутина на лягане и се придържайте към нея. Лягайте си по едно и също време всяка вечер без да се съобразявате с нищо друго и да намирате оправдания да останете до по-късно. Спазвайте това в дългосрочен план.!

2. Използвайте леглото и спалнята само за спане (и секс). Няма нищо по-очарователно от това спалнята да е магическо място, свързано само с определени „важни цели“, каквито са пълноценният сън и интимните преживявания.

3. Избягвайте всякакви екрани преди лягане. Изнесете телевизора или компютъра от стаята, ако досега сте имали такова устройство в нея.

4. Изнесете и часовника от спалнята. Зяпането му посред нощ, когато се събудите, ви разделя още повече от съня, за който мечтаете. Избягвайте да гледате и в телефона си.

5. Пуснете си машина за звуци от природата. Това е чудесен начин да накарате мозъка и тялото си да се отпуснат и да потънат в съня по-лесно.

6. Намалете температурата в помещението. Доказано е, че високите градуси пречат на секрецията на мелатонин, така важен за бързото заспиване и качествения сън.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


2
Още по темата: безсъниесънзаспиване
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
2
 
2
 
! Отговори
2 преди 4 седмици
До .......

Чакай си