Командир Косева приземила самолет без двигател преди "Хийтроу"

Дори пилот с над 8000 летателни часа намери "Киара" за предизвикателна
Обновена: 17 фев 2020 13:09 | 17 фев 2020 11:28, Ния Христова
50

До скоро малцина бяха чували за Райна Косева, но от няколко дни насам, това е най- споменаваното женско име у нас, съобщи Bulgaria ON AIR.

На 9 февруари по време на полет в близост до летище "Хийтроу" бурята "Киара" се оказва истинско предизвикателство, дори за пилот с над 8000 летателни часа, като командир Райна Косева. Критичното кацане е запечатано на любителски кадри.

С 30-минутно закъснение, самолетът каца успешно. Всички пасажери на борда са благодарни на Косева.

"Хората ръкопляскаха", споделя стюардеса от полета.

Това съвсем не е най-стресиращата ситуация за пилот Косева. Преди години тя управлява карго самолет над Израел, двигателят на който отказва

Още по темата

Като малка тя е мечтаела да стане хирург, но избира да е в облаците, където е вече 20 години. А нейните деца са причината тя да се връща на земята.

Райна притежава цялото небе, когато е в самолета и цялото щастие на света, когато е на земята и е с трите си деца. Това обаче не я спира да мечтае.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


50
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
13
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тая поредната гербава калинка ли е, с "геройството" на която ще ни заливат няколко седмици.
20
0
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 22прави деня ми!!! :)))))))))))
19
3
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Така и така сте почнали, предлагам да има ред- днес статия за командир Косева, утре статия за идването на Меган Фокс у нас. Вдругиден за разнообразие започнете със статия за идването на Меган Фокс у нас, а на следващия ден ни изненадайте със статия за командир Косева.
18
2
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Не усещате ли, че ставате банални да не кажа досадни с командир Косева?"Джурналята са така- залепят ли се за нечия история, смучат кръв докато има.
17
5
 
40
 
! Отговори
До: Щурман преди 4 години
Аз пляскам всеки път, когато пилота е извършил добър/перфектен полет - излитане, турболенции, кацане - и летя често и последното ми летене не е през 80те, а миналата година :)Някак си...уважение!!! В самолета не е като да си на земята!!!
16
12
 
42
 
! Отговори
До Анонимен 16 преди 4 години
Тая "кифла" е достатъчно интелигента и смела, за да управлява пътнически самолет. Все още една от най-отговорните дейности. Да взима по-голяма заплата от повечето изказали се отдолу и да има здраво семейство
15
4
 
49
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Готина е дамата. Хем има ТРИ деца нещо,за което огромната част от големите мъжкари традиционалисти няма да имат топки, а и финансови възможности, хем сериозна и отговорна работа, което пак за мнозинството големи мъже е само мираж.Но наистина пресолиха манджата с тоя репортаж от преди седмица. Пък и реално нищо, супер опасно не е случило защото от екипажа са били достатъчни професионалисти. Всичко е защото е красива жена.
14
5
 
45
 
! Отговори
Аз преди 4 години
Прикачете към статията и пликчета за повръщане!
13
4
 
55
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не усещате ли, че ставате банални да не кажа досадни с командир Косева?
12
2
 
45
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
много готина, земна и приятна жена, евала!явно е и добър професионалист в това, което прави, евала^2!а сега дали и доколкото това е новина, така е ... но това не е проблем на командир Косева
11
2
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Кацане при страничен вятър е като паркиране под наклон, на сняг с летни гуми. Да, не е лесно ама пък чак геройство?!Кацал съм на 2но по-силен страничен вятър от максилно разрешеният за определеният самолет, още когато имах 180 часа стаж. Никой от медиите не дойде да ме интевюира. Само ме смъмриха защо не съм избрал алтернативна писта.
10
0
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Уфф хайде стига толкова, сега остава и Марвел да направят поредица капитан косе босе
9
4
 
40
 
! Отговори
Totenkopf преди 4 години
И в какво по точно се състои критичното кацане? Защото нищо не ви се разбира от дописката, поредните нищо незначещи общи приказки, нивото ви е смайващо ниско, незнам кой ви плащат заплатите за глупостите, които публикувате, всъщност знам, но ще ми изтрието мнението, ако го напиша, както преди съм го отбелязвал.
8
5
 
45
 
! Отговори
Радо преди 4 години
Ако беше дебела, грозна и с мустак нямаше толкова да се шуми. Истината е, че тя е излязла от пропагандния учебник. Хубава (даже много) жена, с успешна сериозна кариера, с три деца ... . Направо си е за корицата на жени можете да станете всичко ако много го искате. Истината, е че нито жените нито мъжете могат да постигнат всичко ако го искат, трябват и качества и мозък. Не е вярно че всички са равни и можем. Някои могат повече от други и в това няма нищо лошо.
7
5
 
38
 
! Отговори
Щурман преди 4 години
Оставете жената на мира. Това й е работата. Кацане без двигател се учи, поне в човешките учебни заведения за летци, като упражнение непомнякойномер. Метеото й го дават предварително и тя си решава дали да лети, каца или кръжи. Като гледам видеото, кацане като кацане. А пляскат тези които или летят за пръв път или последно са летяли през 80те. Освен ако наистина пилотите не са предотвратили трагедия.
6
8
 
40
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Днес", не дразнете мъжете, когато спят. По-добре пишете за плейметки и други такива, които си изкарват парите лег нали, че комплексите са страшно нещо.
5
1
 
49
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Само да попитам - не й ли е точно това работата за която й плащат, при това доста тлъста заплата ?
4
4
 
38
 
! Отговори
Голямо чудо преди 4 години
Това е работата на пилотите!Много преувеличавате.:))
3
3
 
49
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Аре стига с тази беее...оляхте се. 5 дни вече ни я изтипосвате.
2
6
 
39
 
! Отговори
А бе преди 4 години
Как е излеттял тогава, като е без двигател, или е паднал някъде по пътя?