Пътувате до Ниш? Ясни са цените за магистралата в Сърбия

Събирането на таксата ще започне от следващата година
Обновена: 18 окт 2017 10:02 | 18 окт 2017 09:57, Елка Василева
32
Пътувате до Ниш? Ясни са цените за магистралата в Сърбия
Снимка: архив, Reuters

Пътуването по магистралата в Сърбия от Ниш до българската граница ще струва на шофьорите на лек автомобил 190 динара /1 евро = 119 динара/.

Сръбското правителство е одобрило предложението на "Пътища Сърбия" за цената на пътната такса, като събирането й трябва да започне от януари идната година, пише "Вечерне новости".

Автобусите ще плащат 560 динара, а товарните автомобили – 1 120 динара.

Източното разклонение на коридор №10 – от Ниш до границата с България, е дълго 86,9 километра. Все още се работи в Сичевската клисура. Шофьорите, които пътуват от Ниш към границата, от следващата година ще плащат само на един пункт край Димитровград, който ще се намира на няколко километра преди граничния пункт на границата с България.

В средата на септември за движение бяха пуснати 7,35 км от отсечката Станичене - Пирот Изток, отсечката Пирот-Димитровград с дължина 14,4 км и околовръстния път на Димитровград с дължина 8,3 км, припомня вестникът.

Освен това тол таксите в Сърбия от 7 януари поскъпват с 10 процента, съобщава още "Вечерне новости".
 


32
Напиши коментар Коментари
30
2
 
1
 
! Отговори
опетков преди 1 месец
До АнонименПрочете ли колко им е тол таксата за 86 км? 3.50 лв за лек автомобил. Сега го умножи по 5 и ще видиш колко щеше да плащаш от София до морето ако и у нас беше както в Сръбско. И как щеше да ревеш, че ти одират кожата. Крайно време е и у нас да вдигат цените на винетките докато се поизпразнят пътищата.
29
0
 
4
 
! Отговори
Шофьора преди 1 месец
Гола вода, смотана държава.
Заставам на гишето за паспортен контрол и некъф селяк с криви зъби демонстративно ми джвака дъвка и ми прави балончета срещу мене, докато ми бие печатите.

Другия след него, митничарят, се подпира на стената с ръце в джобовете и гледа като отровен.

Ивица Дачич пева маанета на Ердоган.

В България такова чудо е било само през соца.
28
3
 
12
 
! Отговори
Поручика Балканец преди 1 месец
Това е понеже сърбите крадат по-малко. А у нас за да те включат в партийната листа требва вече да си крал, да са те хванали и да са го документирали. Затова у нас "политическата класа" е сбирщина от крадци, а пътищата ни са по-зле от сръбските. "Борели" се те с корупцията! Айде де, вашата мaмица крадлива!
27
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До бг

Ти от къде си пътувал за тоя Нови Сад та от едната страна е било само 1 платно. Магистрала си е през целия път, вярно и по хубави магистрали съм виждал но що годе става.
26
5
 
1
 
! Отговори
бг преди 1 месец
Пътят на сърбите до Нови сад е от едната страна с 2 ленти ,от другата с една.Това е обикновен междуградски път. Сърбите обаче го смятат за аутобан ??? и събират толтакси . Забелязали са, че така им е по-изгодно.
25
7
 
1
 
! Отговори
Жоро преди 1 месец
в Унгария наистина беше супер магистралата към Австрия, когато пътувах преди три години. Сега обаче има яко дупки в дясното платно...на Бойко пътищата не се амортизират толкова за толкова кратно време :)
иначе за сърбите, трябва да си оправят пътя от Нови Сад до границата с Унгария...
24
6
 
20
 
! Отговори
Стига ревахте!!! преди 1 месец
И как Белград е по-добре от София като няма метро/ което струва на София около 1 милиард евро/ и отделно на Белград не е завършена цялата северна част на околовръстното /докато софийското е почти завършено без 2 отсечки ??? За безработицата в Сърбия която официално е 11% а при нас е 6% ,не ми се говори....А като им видиш и дългът който е 75% а нашия е 25% и осъзнаваш ,че всичко е набълбукано на кредит. Тази магистрала им е с кредит от китайска банка.....
23
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Анонимен (21)

Преди да пишеш коментари вземи да прочетеш и разбереш какво е платно и какво е лента за движение. А като те возят (защото очевАдно нямаш книжка), е все едно. Друг трябва да го мисли пътя. На теб най-много да ти разбият камъните в бъбереците.
22
0
 
7
 
! Отговори
Аман от лъжци! преди 1 месец
ДО 20
Унгария има едни от най-хубавите магистрали в региона....Пътувам ежемесечно от 2007 и това ,че си ходил да ядеш скара в сръбско, не ги прави най велики,особенно пък за пътищата им.....
21
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Сърбите правят магистралите както трябва - с по три платна и зони за отдих и обслужване. У нас се правят така, че да могат да се откраднат повече пари. И като се направят, вече са отеснели за нарасналия трафик.
20
7
 
8
 
! Отговори
ДА преди 1 месец
Оня ден се връщах през Сърбия!Магистралата име супер!Даже през Унгария не е такава!Браво на сърбите!И с война и без война им дишаме праха по този въпрос!Браво!А ББ тепърва ще "усвоява" пак европари за отсечката до Калотина.Ама кога и как ще стане...сигурно е едно,че след година ще има ремонт на новото.Това е неговия стил!
19
6
 
10
 
! Отговори
сърбин преди 1 месец
аз пътувам по 2пъти в годината и е добре.а б.б вчера имаше статия колко е направил и как всичко било добре.всеки пътуващ в сърбия вижда че те са по добре от българите а не са в ес.защо ли е така.един белград е по чист и с по хубави алеи булеварди и околовръстното им от колкото една евростолица София ха ха ха......
18
10
 
11
 
! Отговори
m преди 1 месец
Магистралата им е посредствена, по тясна е, нашите са много по добри. Често пътувам през Сърбия.
17
0
 
2
 
! Отговори
kkk преди 1 месец
До Bg

Сръбската държавна магистрална компания Koridori Srbije е избрала гръцката Aktor SA ("Актор") за дострояването на пътя от Димитровград до българската граница.
Строителството първоначално беше възложено на австрийската компания "Алпине", която обаче обяви банкрут през 2013 г. и не можа да построи отсечката. След това пътят отиде при българската строителна компания "Трейс груп холд", изпълняваща редица инфраструктурни поръчки в Сърбия и Македония. Срокът за изпълнение беше 450 дни, а стойно
16
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До rd

Еми в България трябва да построи същите километри за 1/3 от парите... за другите 2/3 трябва да прави "връщанка" на "поръчителите".
15
0
 
38
 
! Отговори
дд преди 1 месец
Преди месец пътувах супер е пътя, остава само дефилето........От Ниш до Хоргош границата с Унгария платих 9 евро стигнах много бързо, пробвал съм и през Румъния винетка 3 евро, такса мост 6 пак 9 евро, ама мъките и горивото до Видин и после селцата в Румъния.........
14
0
 
53
 
! Отговори
rd преди 1 месец
Нещо Трейс има двоен стандарт на строене в Сърбия и България пътя е перфектен тунелите осветени като в Австрия, у нас дупки, вълни и сумрак, защо ли
13
1
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Коментара на 8 ме изкефи. " Щом е ТРЕЙС, значи ще ТРЕСЕ " :)
Сърбите са пичове, няма какво да ги коментираме. Нашите крадът с *** си, защото знаят, че никой нощо няма да им направи. Плащат си и са даже и герой.
12
4
 
54
 
! Отговори
Чоко преди 1 месец
Сърбите излязоха преди няколко години от война, имаше ембарго и т.н. Въпреки това направиха магистрали без европейски пари. Същото се отнася за Хърватска.
В България не може да се направи една магистрала до Гърция вече 30 години. Уж щеше да е готова за Олимпийските игри в Атина а и до сега магистралата е само да Благоевград. Сега чувам, щяла да стане 2023 г. Не го вярвам.
11
0
 
46
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Сърбия има такси поне от 13 години. Това нито е новост , нито е сръбско. През Сърбия има голям трафик към Европа и са се светнали отдавна да дерат превозвачи те и преминаващите. Въпреки всичко там явно още от комунизма се употребяват по добре парите.