Майонеза "Краси" е №1 в категория "Майонези, лютеници и сосове" на класацията "Любими марки"

За четвърта година марката отнася приза за любима майонеза
Спонсорирано съдържание | Обновена: 16 юли 2018 09:46 | 16 юли 2018 09:40, Екип на Dnes.bg
Майонеза "Краси" е №1 в категория "Майонези, лютеници и сосове" на класацията "Любими марки"
Даниела Авджиева, мениджър Фабрика за майонеза "Краси", с наградите в класацията "Любими марки"

Майонеза "Краси" е безспорен лидер в класацията "Любими марки" и един от брандовете спечелил най-голям потребителски вот. Любимата майонеза на България стигна и до оспорвания финал в категория "Българска марка-храни и напитки".

Наградите за Майонеза "Краси" прие мениджъра на компанията, Даниела Авджиева с думите: "Искам да благодаря на всички, които избират ежедневно нашия продукт и  са гласували за него! Оценката на  потребителите винаги е безпогрешна и най-точна, затова сме щастливи и удоволетворени от  признанието им!"

Това е поредната висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията "Любими марки", които за четвърта поредна година отреждат лидерска позиция за най-добрата майонеза.
Майонеза "Краси" е най-продавания  продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир, Компания на годината и много др.

Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в юбилейното десето издание на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" за 2018 г.

Инициативата е израз на потребителските предпочитания към даден бранд в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. "Любимите марки“ се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.


Още от
Спонсорирано съдържание