Vivacom дава безплатна седмица интернет на абонатите си

Така ще компенсира клиентите си за вчерашния срив
Обновена: 7 яну 2015 14:59 | 7 яну 2015 14:55, Камелия Цветанова
31
Vivacom дава безплатна седмица интернет на абонатите си
Снимка: Булфото, архив

Vivacom ще компенсира абонатите си за вчерашния срив на системата, който остави стотици абонати на компанията без интернет.

Още по темата
След възникналия технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за абонатите на Vivacom в рамките на няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство.

Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщиха днес от компанията.

Компенсацията се изразява в една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.

Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.

Безплатният период ще бъде включен към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъде заявен от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
31
0
 
0
 
! Отговори
Gost преди 8 години
Моля оправете си 3g на шипково няма никои
30
0
 
0
 
! Отговори
gost преди 9 години
интересно мие тази оптика като я предлагата защо нее достапна навсякаде и какво е това ограничаване на МП тия скорости като ги предлагате не са ли реални навсякаде а не само за отделни места в страната
29
0
 
0
 
! Отговори
iwaiilo kuzew преди 9 години
докато от поддражката има такива изванземни де си дават *** за една бутилка водка или ракия никакви услуги нема да са качествени еи това е пална тапня
28
0
 
0
 
! Отговори
spartak преди 9 години
Моля оправете си онлине приложенията от кам тв в 21 век е срамно да не са наред
27
0
 
0
 
! Отговори
hristo преди 9 години
явно някои хора от други оператори като теленор когато нямат работа маи правят мрасотии на тия които имат за да имат рабоота ние не сме толкова прости за колкото ни смятат щото тия усслуги ги ползваме години наред не некакав *** да се мачи да се наслагва
26
0
 
0
 
! Отговори
bradar преди 9 години
ами как няма да се тегли като са дали модем които е работил питам аз ми добре го установих и това егаси простотията това нее било *** никога срамно и жалко по какво сам установил само аз знам
25
0
 
0
 
! Отговори
gost преди 9 години
нее ли срамно един филм да го теглим 1 час да зема да попим какво става саветвате ни да се махаме защо трябва да ви сменяме обеснентени
24
0
 
0
 
! Отговори
gost преди 9 години
интересно ми докога вивако имаики наглоста да се правят на разсеяни и си мислят че се подиграват с тях сутринта обаждаики се тая зе да иска титуляра на егн искам да попитам след като им обеснявам половин час тя тапа лие или не рутера ми губи настроики постоянна дефакто или се прикрива някои които го краде или не ги и интересува амин и халал да им е а аз се заричам да нямям повече с контакти стях а тоя които ми ползва нета да е жив и здрав и дано да се е наял с него
23
0
 
0
 
! Отговори
gost преди 9 години
а като стане дума за договор са парви ми поне земаите парите на хората та да ние кеф а не да ние яд след това да си касаме главите и да се гледаме с наведени глави 6тото има и ред други институции затова
22
0
 
0
 
! Отговори
gost преди 9 години
виваком станали сте напоследак бездарници и то големи интересно мие тази наглост в малките градове докога ще продължи оправете си онлине приложенията поне да гледаме тв и да слу6аме радио като хората другите оператори са каде понапред от вас досега сам се радвал близо 10 години но от три месеца за поддражка на нет не мога да се зарадвам ако продалжите така сас сигорност мисля да ви отрежа такава поддражка или от злоба или от завист не сам виждал срамно е да пла6та6 пари и да не си доволен
21
0
 
23
 
! Отговори
МАРА преди 9 години
ДА НЕ БИ ДА СЪМ СИ ЗАЯВИЛА СПИРАНЕТО, ЧЕ СЕГА ЩЕ ТРЯБВА ДА ЗАЯВЯ ЗА КОМПЕНСАЦИЯТА. ТОВА ДА СЕ СВЪРЖЕШ СЪС 123 СИ И НАПРАВО ТОМБОЛА. ТЕ СИ ЗНАЯТ АБОНАТИТЕ И ДА НИ НИ ПРАВЯТ НА ***.
20
0
 
10
 
! Отговори
ставри преди 9 години
Абонат съм на Виваком от години,наистина досега не се е случвало нещо такова.Но ако ще компенсират да е за всички,а не само за избрани.Каква е компенсацията за неограничен интернет,телевизия,дом.теелефон и GSM?
19
0
 
17
 
! Отговори
Бранник преди 9 години
Стационарния ми телефон беше изключен по вина на Виваком два пъти за около 10 дена. Никой не ме компенсира. Това изявление е само рекламен трик.
18
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
По-правилно е да пуснат един безплатен ден за всички услуги, а не само за тези които ползват интернет
17
1
 
11
 
! Отговори
Продълж. на 18 преди 9 години
От Мобилтел имаха аргументи защо не е възможно да прекратя договора и все се извиняваха за несгодите, които търпя.Обещаваха, че щом изтече договорът, ще ми предложат "нещо подобаващо" за компенсация.Договорът изтече. Отидох в офиса им, веднага ме "пое" едно леко разногледо момиче и ми предложи възможно най-стандартните условия за продължаване на договора - както на всички останали и добави, че на мен друго не ми е нужно.Неин колега смутено й пошушна нещо, тя го сряза "Мен кво ме интересува!"
16
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
когато започнат да ми обясняват за нещо безплатно започвам трескаво да проверявам дали не са ми отмъкнали портмонето
15
0
 
6
 
! Отговори
Продълж. на 15 преди 9 години
Решението дойде от самосебеси, но в мой ущърб. Апаратът показа дефекти - смениха ми го два пъти. Третият пореден апарат трябваше да стои непрекъснато включен, тоест, не беше възможно да го местя в различни стаи. Но тогава защо ми е - вкъщи имам един стационарен, освен двата мобилни.След броени дни, дори и включен, този апарат не издаваше нито звук, а аз продължавах да плащам по 5 лв месечно такса, но поне мутри не търсеха денонощно длъжника си у нас.Мобилтелците поясниха защо не могат (продълж)
14
12
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ЕВАЛА!С главни букви - ЕВАЛА - така се прави!Така се правят клиенти, така се правят пари!
13
1
 
17
 
! Отговори
клиентка преди 9 години
А ЗА ВСИЧКИ ПРОПУСНАТИ РАЗГОВОРИ КАКВА КОМПЕНСАЦИЯ,РЕЗИЛ ТАКА БЯХА ПРЕДИ ГОДИНИ МТЕЛ СЕГА И ТИЯ
12
1
 
10
 
! Отговори
Продълж. на 13 преди 9 години
Няма да напиша името на този, когото търсеха непрекъснато, знам ли го какъв е.Най-накрая започнаха да ми звънят и от известна банка и да търсят същия. С тях вече проведох нормален разговор и се оказа, че този човек бил известен в банковите среди - теглил кредити, не ги доизплащал,сменял си телефонните номера, бил неоткриваем. Допреди месеци ползвал този тел.номер, който ми бяха дали от Мобилтел.Поисках дами сменят номера - отказаха, номерата им били малко.Тормозът от съмнителни типове продължи

Спонсорирани публикации