Тайната на успеха на българската технологична компания Тайтън Гейт

Когато страстта да работиш това което харесваш се комбинира с усърдна работа
Спонсорирано съдържание | Обновена: 27 яну 2016 10:12 | 27 яну 2016 08:46, Екип на Dnes.bg
Тайната на успеха на българската технологична компания Тайтън Гейт

Как и къде стартира бизнесът
Основите на Тайтън Гейт са поставени през 2001 година в САЩ със създаването на PhoneArena.com - уебсайт посветен на новини за мобилни телефони и устройства. Основател и настоящ изпълнителен директор на компанията е Пресиян Каракостов, който стартира сайта PhoneArena.com като хоби-проект, воден от страстта си към технологиите.

През 2005, оформящият се бизнес се премества във Варна, където отваря и първият си офис. С годините, броят на читателите на PhoneArena постоянно расте и към 2015 г., сайтът се посещава средно по 20 милиона пъти на месец. Към момента, PhoneArena има 17 служители в офисът във Варна и още 7 в чужбина (САЩ, Англия и Румъния).

Опитът от бизнес модела на PhoneArena, който създава безплатно съдържание, а печели от реклами публикувани на сайта си, се оказва ключов за инициирането на втория проект на Тайтън Гейт. През 2013 г. стартира PubGalaxy  -  агенция насочена към собствениците на висококачествени уеб сайтове, която им помага да извлекат максимална печалба от рекламното си пространство. В PubGalaxy работят специалисти с разнообразни профили - такива които разширяват портфолиото от пъблишъри- отдел Продажби, ежедневно обслужват съществуващи клиенти  - отдел Акаунт Мениджмънт, специалисти създаващи нови партньорства с рекламодатели и агенции - отдел Бизнес Развитие, анализатори на данни - отдел Оптимизация на приходите, технически специалисти  и др. PubGalaxy бързо се доказа като успешен проект и сега, в началото на 2016 г., вече има над 50 служители в офисът във Варна. А през ноември 2015 година отвори врати и новият офис на Тайтън Гейт в София, където се очаква да започнат още над 40 нови служители през 2016 г.

Фокус на развитие
Фокусът на Тайтън Гейт е да развива проектите си количествено и качествено. Развитието на бизнеса е директно свързано с изграждането на силни екипи от специалисти. Тази нужда определя решението на компанията да стъпи на Софийския пазар, с цел да разшири екипите си и да получи достъп до по-широк кръг от квалифицирани и опитни човешки ресурси. В момента компанията наема служители с опит в дигиталната реклама, както и кадри за висш мениджмънт. 

Тайтън Гейт като работодател
Създаването на комфортна и стимулираща работна среда е ключова цел, заложена в политиката на Тайтън Гейт като работодател. Служителите на компанията се радват на просторни и съвременни офиси с кътове за отдих, осигурени напитки, снаксове и закуска. Освен конкурентното заплащане, компанията предлага и значителни социални придобивки  включващи частна медицинска застраховка, бонус при раждане на дете, допълнителен годишен отпуск нарастващ пропорционално със стажа, платени шофьорски и опреснителни курсове, бонус при назначаване на нов служител по препоръка и други.

Всички служители имат възможност за професионално развитие, като талантите и постигнатите резултати се забелязват и стимулират.


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации