"Авионамс" вече е управляван от държавата

Заводът е от сред най-големите за обслужване на летателна техника
20
"Авионамс" вече е управляван от държавата
Снимка: Авионамс

"Авионамс" - едно от ключовите за българската икономика и военнопромишления комплекс предприятия, премина във фактическа собственост на държавата. Това стана възможно след влизането в сила на постановление на частен съдебен изпълнител, с което по съдебен ред се потвърждава обявяването на Държавната консолидационна компания (ДКК) за купувач на продадените на публична продан акции на дружеството. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на икономиката.

През май 2016 г. за продажба бяха предложени 2 090 729 акции, собственост на "Хедж Инвестмънт България" АД. В законовия срок за тях ДКК плати 28 941 111 лева.
 
Последва обжалване на постановлението на частния съдебен изпълнител, но независимо от това ДКК предприе действия за стабилизиране и развитие на дружеството, като осигури средства за изплащане на неизплатените работни заплати и за продължаване на дейността на дружеството.
 
С влизане в сила на постановлението ДКК вече притежава 99,9 процента от капитала на "Авионамс" АД, посочват от Министерството на икономиката.
 
"Авионамс" АД (бивш "Терем-Георги Бенковски") е един от най-големите заводи за капитален ремонт и обслужване на летателна техника в Европа.
 
Основната част от завода е разположена в района на авиобазата "Граф Игнатиево". Връщането му в ръцете на държавата ще гарантира устойчивото му развитие, пълноценно обслужване на техниката на ВВС и максимална защита на държавния интерес, се посочва в съобщението.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


20
Още по темата: Авионамс
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Всичко " приватизирано" трябва да се конфискува в полза на държавата а приватизаторите да бъдат осъдени на доживотна присъда за терористична дейност срещу държавата.
15
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ПРОДАДЕ ГО ИВАН КОСТОВ, ОГРАБИХА ГО СЕДЕСАРУНГЕЛИТЕ И СЕГА БОКО ПЛАТИ ДВОЙНО, ЗА ДА ГО ОТКУПИ.ЩО НЕ ОТКУПЯТ ЕРП -тата? Щото са оскубани вече и няма далавера.
14
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ДО 14 ПО ВСИЧКО ЛИЧИ,ЧЕ ТИ НЕ СИ СРЕД УСПЕЛИТЕ И НЯМА ДА БЪДЕШ НИКОГА, НИЩО, ЧЕ НЯМА КОМУНИЗЪМ.
13
7
 
8
 
! Отговори
До 10 преди 6 години
Стига си лъгал бе, нищо не строяхме... само бракми, които се чупеха на втория ден...Продавахме само на други соц държави щото бяха задължени да ни купуват трошките.Поляци, чехи, сърби, германци бяха всяко лято на море у нас, а ние никъде не ходихме защото пак бяхме с най-малките заплатки от всички.Живял съм тогава и сега!Много ди е добре днес- който може има възможност да успее, а не като през комАнизъма!
12
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Това си беше държавно предприятие.Продадоха го на 2 пъти Станишев и Орешарски.Изпраха пари и го фалираха, изгубихме ремонтния си завод са самолети и хеликоптери.Затова трябваше да плащаме за ремонти в чужбина.Но Борисов нареди да бъде откупено и сега е пак държавен ремонтен завод.Забравихте ли тези далавери на Станишев и Орешарски ?!Не бяха толкова отдавна...
11
12
 
7
 
! Отговори
манаф преди 6 години
то в българия няма и те е имало нещо от бай тошово време .което да не е най -голямото в европа.десет двигателя за едни кошници миг 29 .не можаха да ремонтират за десет години.да ва подкара ердоган заедно с каракачанов агент иван от дс.за да разберете кой е най големия *** в европа.нещастници..........
10
7
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Всичко да се национализира! Видяхме провала на нашия модел разбойнически капитализъм. Всичко се разтури, наряза се на скрап, изнесе се. А бяхме световни лидери в каростроенето, телферостроенето, правехме елки, когато такива правеха само в САЩ и Япония. В голяма лаборатория в един от лондонските университети на всяко бюро имало наши елки, твърди наш специализант там. Руснаците ни завиждаха за"Правец"! Сега измираме, а в 1970 бяхме на 8-мо място в СВЕТА по "очаквана продължителност на живота".
9
3
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Е пак сме платили дълг, като данъкоплатци от източено уж частно предприятие. Не е ли ясно написано.
8
5
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
къде са младите умните и красивите протестъри? не може държавата да става собственик в нашата атлантическа мамковина. или това е само временно, да се налеят пари в предприятието и после да се продаде за 1 долар на наши хора?
7
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ако подпишат със Шведите Gripen , ще дадат да правим нещо .. Унгария прави предното колело.. На нас ще дадат да правим на мишката опашката , което пак нещо..
6
7
 
22
 
! Отговори
гербераст преди 6 години
Нали държавата беше лош собственик, ко стана?От къде на къде държавата ще е собтвеник на собствено предприятие както е на Запад?Тук всичко трябва да се персонализира, приватизира, персонификира, източи, за частен интерес да е, частна фирма да пълни ревенюто, ко е туй държавна собственост, туй да не ви е Германия или Ноервегия???
5
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Аз съм го правил този , когато бях в Строителни Войски.. Е тези офисчета на високото стените са гипсови панели не можахме да вкопаем кабелите , защото цялата стена се рушеше.. и ги положихме външни .. И ни навикаха като кучета , били сме срам за майстора..
4
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ВВС - откъдя на къдя?
3
8
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
За съжаление дори и руския модел е по-добър от българското икономическо блато.
2
4
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Това от снимката за съжаление не лети вече в България.
1
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Нали ЧСИ-тата са големи дяволи ? А сега - като вършат работа и събират пари от КТБ хейтърите никакви ги няма. Време е някой клиент на фирма за бърз кредит да ги прокълне.

Спонсорирани публикации