Идва ли краят на таргетираната реклама в онлайн медиите?

Качествените рекламодатели могат да бъдат изтласкани
31 май 2017 13:30, Екип на Bloomberg
4
Идва ли краят на таргетираната реклама в онлайн медиите?
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Призивът на над 30 европейски издатели до Европейския парламент за спиране на предложените поправки в законодателството, според което може да се наложи регулация на поверителността на данните в интернет, се появява в контекста на желанието хората да бъдат защитени от предоставянето на ненужна информация. Това коментира членът на УС на IAB Bulgaria Георги Малчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му ако потребителите не оставят сигнали за това, което им е интересно, ще виждат рекламата на този, който може да спечели най-много от тях.

"Това е или някой огромен гигант, който таргетира почти всичко, или някой, който има начин да печели много от всякакви потребители, което от своя страна ще изтласка качествените рекламодатели", отбеляза той. 

Един от ефектите, който може да последва от приемането на поправките би бил пораждането на огромен стимул от страна на качествените медии за регистрация на потребителите, посочи Малчев.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

 


4
Още от
Напиши коментар Коментари
4
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ако щете вярвайте, толкова е отвратителна тази реклама, че никога не бих си купил нещо, рекламирано по такъв дразнещ начин!
3
0
 
2
 
! Отговори
Изгърбич Задвратян преди 1 година
екипа на блумберг дали е питал работодателите си от мейл.ру и/или яндекс за тая статия
2
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
uBlock е много по ефективен и лек ...
1
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
каква онлайн реклама , AddBlock Plus която блокира рекламите вече е инсталирана на над 80 % от домашните компютри по света.