Над 350 000 клиенти на ЧЕЗ се отказаха от хартиена фактура

Предпочитат по - екологичния електронен вариант
Обновена: 30 юли 2017 12:01 | 30 юли 2017 11:55, Камелия Цветанова
5
Над 350 000 клиенти на ЧЕЗ се отказаха от хартиена фактура
Снимка: ЧЕЗ

За периода януари - юни 2017 г. 36 663 клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД се отказаха от хартиената си месечна фактура за електроенергия. Така предпочелите по-модерния и екологичен електронен вариант на фактура станаха над 350 000, съобщават от дружеството.

Електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават до 24 часа след издаването й и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите.

Тя е валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия, се посочва в съобщението.

Отбелязва се, че електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей. Необходимо е да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес.


5
Още по темата: ЧЕЗфактура
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Дори не я отварям, когато я получа. Късам я и я хвърлям на мига. Но няма да се откажа, за да си им върви разход. Иначе още някой милион ще отплува към Чехия.
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Клиентите на енерго-про никога не са получавали хартиена фактура преди самото плащане. ЧЕЗ много ги глезят тези клиенти.
3
0
 
4
 
! Отговори
Шопо преди 1 година
Що да се отказвам ? Навремето тия от ,,Глобул,, обещаваха 2% намаление ,отказах се и НИЩО ! Затова -ДА ПИШАТ !!
2
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
А сега на тези, които са се отказали от хартиена фактура, да приспадат всеки месец от сметката по 5 лева - толкова са разходите за хартия, плик, отпечатване, влагане и куриерска услуга. Така ще докажат, че наистина ги е грижа за природата, а не е още един натрапен начин да им вдигаме печалбата. Размечтах се нещо...
1
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Аз не съм клиент на ЧЕЗ, но при плащане ми дават 2 метра касова бележка. Защото има маса такси начислени за моя сметка. Да ги намалят, така ще спасят хиляди дървета.