Технологичните компании в търсене на нови източници на приходи

87% от приходите на Facebook идват от мобилни реклами
31 юли 2017 19:36, Екип на Bloomberg
3
Технологичните компании в търсене на нови източници на приходи
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Мобилните реклами в един момент се изчерпват, пазарът се пренасища и технологичните компании трябва да търсят нови източници на приходи. Това коментира журналистът Боби Иванов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му 87% от приходите на Facebook идват от мобилни реклами, което според него е добре, но всъщност показва и една зависимост от точно този инструмент.

„Поради тази причина Facebook предупреди инвеститорите, че този доход не е сигурен за в бъдеще и че ще търси нови инициативи, с които да я запълни“, посочи журналистът.

„Различните компании инвестират различно – едни във виртуална реалност, други в изкуствен интелект, но като цяло те трябва да търсят новите ниши“.

Той сподели, че има слухове, според които Facebook работи по оригинално видео съдържание, което да пуска в своята социална мрежа.

„Твърди се, че социалната мрежа обмисля в бъдеще да навлезе и в пазара на HBO и Netflix в случай, че оригиналното съдържание се окаже успешно“, добави още той.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 


3
Напиши коментар Коментари
2
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
На такива като Фейса не им трябват "нови източници на проходи". С тези лични данни, на миларди потребители, притежават света. Горко на хората които продължават да наливат данни при тях.
1
1
 
0
 
! Отговори
тъй е преди 6 месеца
"Високотехнологичните" компании постоянно трябват да създават нужда, която в последствие да задоволяват за да може да се върти колелото. Че няма да се прецакат, няма, но дано поне следващата "***" да е нещо полезно. Така или иначе ще се налеят маса пари в нея.